Fiat
Μία ακόμη έκδοση αποκτά η τετρακίνητη γκάμα του μέχρι σήμερα γνωστού Fiat Panda. To Panda Cross ξεχωρίζει για τον εκκεντρικό σχεδιασμό του, ο οποίος δηλώνει εξαρχής τον εκτός δρόμου προσανατολισμό του, ενισχύοντας παράλληλα και τις… αναρριχητικές δυνατότητές του. Κατά τ’ άλλα το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κεντρικό διαφορικό προέρχεται από τις συμβατικές εκδόσεις του Panda 4X4, μεταβάλλοντας […]
Spotlight
-
Έργο - μαμούθ 35 δισ. για το μεγαλύτερο αεροδρόμιο του κόσμου στο Ντουμπάι
-
Άνδρας πίνει 25 ποτήρια κρασί για κάθε χιλιόμετρο που τρέχει στο Μαραθώνιο του Λονδίνου
-
Zωή στον εξωπλανήτη «K2-18 b»; - Ανιχνεύθηκε αέριο που παράγουν μόνο ζωντανοί οργανισμοί
-
Ποια είναι η δυναμική της αγοράς ελαιολάδου – Οι αναλυτές χαρτογραφούν το τοπίο
Μία ακόμη έκδοση αποκτά η τετρακίνητη γκάμα του μέχρι σήμερα γνωστού Fiat Panda. To Panda Cross ξεχωρίζει για τον εκκεντρικό σχεδιασμό του, ο οποίος δηλώνει εξαρχής τον εκτός δρόμου προσανατολισμό του, ενισχύοντας παράλληλα και τις… αναρριχητικές δυνατότητές του.
Κατά τ’ άλλα το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κεντρικό διαφορικό προέρχεται από τις συμβατικές εκδόσεις του Panda 4X4, μεταβάλλοντας ανάλογα με τις συνθήκες κίνησης το ποσοστό της παραγόμενης ροπής που καταλήγει στον μπροστινό και τον πίσω άξονα.
Πέρα από την πλήρως αυτοματοποιημένη λειτουργία του συστήματος τετρακίνησης (Auto), o οδηγός μπορεί να επιλέξει τη λειτουργία Lock, ώστε η ροπή να μεταφέρεται στους τροχούς που παραμένουν σε επαφή με το έδαφος ή τη λειτουργία Hill Descent για την ευκολότερη κατάβαση σε ολισθηρά οδοστρώματα.
Το Panda Cross προσφέρεται σε δύο εκδόσεις. Η πρώτη εφοδιάζεται με τον πετρελαιοκινητήρα των 1,3 λίτρων αποδίδοντας 80 ίππους και 190 Nm ροπής και η δεύτερη με τον δικύλινδρο βενζινοκινητήρα των 875 κ.εκ., ο οποίος παράγει 90 ίππους και 145 Nm ροπής.
Εξοπλιστικά χαρακτηριστικά διαφοροποιούν την έκδοση Cross του Fiat Freemont, η οποία προσφέρεται με δίλιτρους κινητήρες diesel απόδοσης 140 και 170 ίππων, τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης των 1,4 λίτρων αποκτά η γκάμα του Fiat 500L, ενώ το απαραίτητο φρεσκάρισμα, μετά από σχεδόν 7 χρόνια στην ευρωπαϊκή αγορά, δέχτηκε και το μικρότερο Fiat 500.
Το τελευταίo διατίθεται σε νέους χρωματισμούς, στην εξοπλιστική του γκάμα προστέθηκαν πλουσιότερες εκδόσεις (βλέπε Cult), ενώ εντύπωση προκαλεί και η ενσωμάτωση ενός πλήρως ψηφιακού πίνακα οργάνων στα χαρακτηριστικά του.
Στις προδιαγραφές του ανανεωμένου Fiat 500 προστέθηκε και η ισχυρότερη εκδοχή του δικύλινδρου κινητήρα των 875 κ.εκ., η οποία αποδίδει 105 ίππους και 145 Nm ροπής.
Γ.Α
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις