Μετά τις τρίθυρες και πεντάθυρες εκδόσεις του MINI Hatchback αλλά και το MINI Cabrio, είναι η σειρά του επίσης νέου MINI Clubman να δοκιμάσει τις δυνάμεις του στους ευρωπαϊκούς δρόμου.

Η επόμενη γενιά του εκκεντρικού, ως προς τη διάταξη των θυρών, MINI θα αυξήσει ακόμη περισσότερο τις εξωτερικές του διαστάσεις σε μία προσπάθεια να διατηρήσει τον τίτλο του πρακτικότερου στην γκάμα εκδόσεων του βρετανικού θρύλου.

Η αύξηση, τόσο στο συνολικό μήκος του αμαξώματος όσο και στο μεταξόνιο θα δώσει περισσότερο χώρο στις πίσω πόρτες, οι οποίες θα είναι δύο στον αριθμό και όχι αντίθετα ανοιγόμενες, προσφέροντας άμεση πρόσβαση στην πίσω σειρά καθισμάτων.

Για μία ακόμη φορά, τη διαφορά θα κάνει η διαιρούμενη πόρτα του διαμερίσματος των αποσκευών, εξασφαλίζοντας -μεταξύ άλλων- τη δυνατότητα πλήρους εκμετάλλευσης του διαθέσιμου χώρου.

Από εκεί και πέρα, οι κινητήρες –όπως και τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη- θα προέλθουν από το νέο MINI Hatchback. Αυτό σημαίνει ότι στις εκδόσεις Cooper και Cooper D θα τοποθετηθούν οι τρικύλινδροι κινητήρες βενζίνης και diesel χωρητικότητας 1,5 λίτρων, ενώ για τα ισχυρότερα Cooper S και Cooper D η βρετανική φίρμα έχει «δανειστεί» τον δίλτρο TwinPower Turbo κινητήρα βενζίνης της BMW.

AUTOMEDIA