Η δεύτερη γενιά του γερμανικού SUV, συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης προσφέροντας, για ακόμα μία φορά, τη δυνατότητα παρατήρησης των αισθητά διαφορετικών αναλογιών του.

Αν και το καμουφλάζ μόνο διακριτικό δεν θα μπορούσε να χαρακτηριστεί, δεν καταφέρνει να κρύψει τις αυξημένες διαστάσεις της νέας GLK που, έτσι, αποκτά τις απαραίτητες αποστάσεις από την νεοφερμένη GLA.

Επιπλέον, παράλληλα με το μεγαλύτερο μεταξόνιο και τα μεγαλύτερα μετατρόχια, η GLK διαθέτει και μια πιο έντονα κεκλιμένη οροφή εγκαταλείποντας το τετραγωνισμένο προφίλ της.

Τις αυξημένες διαστάσεις σε μήκος και πλάτος και την coupe οροφή αναμένεται να συνοδεύσουν τα αισθητικά στοιχεία που εισήχθησαν πρόσφατα στο σχεδιαστικό λεξιλόγιο της φίρμας, συντείνοντας, μαζί με τις νέες αναλογίες, σε ένα δυναμικότερο προφίλ με στόχο και ένα νεανικότερο κοινό.

Κάτω από τις εξωτερικές επιφάνειες της νέας GLK θα κρύβεται η ευέλικτη πλατφόρμα MRA η οποία «έδωσε ζωή» και στην πολύ πρόσφατη C-Class, ενώ το ίδιο αναμένεται να συμβεί και με ορισμένους κινητήρες τους οποίους το γερμανικό SUV, θα αντλήσει από την γκάμα της μεσαίων διαστάσεων μπερλίνας.

Σε κάθε περίπτωση η γκάμα κινητήρων της GLK αναμένεται να ξεκινά με ένα νέο υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα με χωρητικότητα 1,8 λίτρων ο οποίος θα εξοπλίζει την βασική έκδοση GLK 250, ενώ το μέχρι σήμερα γνωστό diesel μοτέρ των 2,1 λίτρων θα βρεθεί κάτω από το καπό της GLK 250 BlueTEC. Το παρών θα συνεχίσει να δίνει και ο γνωστός V6 o οποίος θα εξοπλίζει την GLK 350.

Αυτό που δεν έχει αποσαφηνιστεί ακόμα είναι κατά πόσο οι Γερμανοί θα λανσάρουν, τελικώς, και μία AMG έκδοση της GLK εκμεταλλευόμενοι την επιπλέον δυναμική της νέας γενιάς της.

AUTOMEDIA