Η βρετανική φίρμα, έκανε τα αποκαλυπτήρια της “κλειστής” έκδοσης της «μικρής» της στο πλαίσιο της έκθεσης του Los Angeles, αποκαλύπτοντας, παράλληλα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της νέας έκδοσης, ότι η F-Type Coupe θα είναι εξαρχής διαθέσιμη και στην έκδοση επιδόσεων “R”.

Η F-Type Coupe δεν απομακρύνεται από την αισθητική σφραγίδα και τις “αλουμινένιες” προδιαγραφές της Roadster, υιοθετώντας μόνο όσες διαφορές της επιβάλλει η παρουσία μιας σταθερής οροφής.

Με εξαίρεση την κορυφαία “R”, ανάλογες με την μέχρι σήμερα γνωστή ανοιχτή εκδοχή της F-Type θα είναι και οι εκδόσεις της Coupe οι οποίες θα ξεκινούν με τον υπερτροφοδοτούμενο V6 των 3,0 λίτρων στην εκδοχή των 340 ίππων.

Η βασική έκδοση της F-Type Coupe με τον παραπάνω κινητήρα θα επιταχύνει από 0-96 χλμ./ώρα σε 5,1 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστή της ταχύτητα θα φτάνει έως τα 259 χλμ./ώρα.

Ψηλότερα στην γκάμα η S Coupe, η οποία εξοπλίζεται με τον ίδιο κινητήρα, αλλά σε εκδοχή ισχύος 380 ίππων, ολοκληρώνει τη διαδικασία από στάση στα 96 χλμ./ώρα σε 4,9 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά της ανέρχεται σε 300 χλμ./ώρα.

Σε ό,τι αφορά την νέα R έκδοση, θα εξοπλίζεται με τον οχτακύλινδρο των 5,0 λίτρων που συναντάμε στις εκδόσεις επιδόσεων της φίρμας όπως η XKR-S και η ΧFR-S ισχύος 550 ίππων και 680 Nm ροπής.

Με τη συνδρομή του θηριώδους κινητήρα το βρετανικό coupe καταφέρνει να πραγματοποιήσει το “sprint” από 0-196 χλμ./ώρα σε 4,0 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητα της έκδοσης φτάνει τα 300 χλμ./ώρα.

Η γενναιόδωρη ισχύς και η εξίσου απλόχερη ροπή της κορυφαίας Coupe έκδοσης υποστηρίζονται και από μια σειρά συστημάτων που διασφαλίζουν την σωστή διαχείρισή της.

Έτσι, η F-Type Coupe R εξοπλίζεται με το δεύτερης γενιάς ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό της φίρμας σε συνδυασμό με ένα νέο σύστημα διαχείρισης ροπής το οποίο, αφενός αναλαμβάνει να ανακατανείμει τη ροπή ανάμεσα στους δύο πίσω τροχούς ανάλογα με τις απαιτήσεις και, φρενάροντας, κατά περίπτωση τον εσωτερικό τροχό για την καλύτερη αξιοποίηση των δυνατοτήτων του πανίσχυρου coupe στο δρόμο.

Παράλληλα, οι S και Ρ εκδόσεις της F-Type Coupe είναι προαιρετικά διαθέσιμες με κεραμικά δισκόφρενα (CCM) τα οποία είναι κατά 21 κιλά ελαφρύτερα από εκείνα του βασικού εξοπλισμού.

Όλες οι εκδόσεις κινητήρα της F-Type Coupe συνδυάζονται με το οχτώ σχέσεων Quickshift κιβώτιο το οποίο μεταδίδει την κίνηση αποκλειστικά στους πίσω τροχούς και είναι διαχείρισιμο και χειροκίνητα είτε μέσω του κεντρικού Sportshift είτε μέσω των paddles στο τιμόνι.

Σε ό,τι αφορά τα επιμέρους χαρακτηριστικά της F-Type Coupe, όπως σημειώνει η Jaguar, δεδομένης και της σταθερής οροφής, ο χώρος αποσκευών τoυ coupe μοντέλου ανέρχεται σε 407 λίτρα, ενώ σχετικά το θάλαμο επιβατών διατηρεί τη γνώριμη σχεδίαση της ανοιχτής έκδοσης και την υπογραφή πολυτέλειας των Βρετανών, διαθέτοντας, ωστόσο, ορισμένες νέες επιλογές για τις επενδύσεις, αλλά και μερικές δυναμικότερες πινελιές στην περίπτωση της κορυφαίας R έκδοσης.

auto.in.gr