Οι πληροφορίες που ήθελαν τη Honda να υιοθετεί τη λύση της υπερτροφοδότησης με σκοπό να εξασφαλίσει την επιθυμητή ισχύ για το νέο Civic Type R επιβεβαιώνονται.

Μια μέρα πριν την επίσημη πρεμιέρα του πανίσχυρου ιαπωνικού hatchback στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου, στην πρωτεύουσα της Ιαπωνίας, η Honda έδωσε στο φως της δημοσιότητας περισσότερες πληροφορίες γι’ αυτό.

Έτσι, λοιπόν, το νέο Honda Civic Type R, το οποίο θα λανσαριστεί στην ευρωπαϊκή αγορά μέσα στο 2015 θα διαθέτει έναν δίλιτρο, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης, η ισχύς του οποίου ενδέχεται να ξεπερνά ακόμη και τους 280 ίππους.

Πέρα από την εντυπωσιακή του απόδοση, το τετρακύλινδρο μοτέρ άμεσου ψεκασμού της Honda -το πρώτο VTEC TURBO που θα γνωρίσει η ευρωπαϊκή ήπειρος- θα πληροί τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων EU6.

Οι τελευταίες δοκιμές εξέλιξης του αυτοκινήτου πραγματοποιούνται αυτήν την εποχή στην πίστα που διατηρεί η Honda στο Tochigi της Ιαπωνίας, ωστόσο, σε προηγούμενα στάδια της εξέλιξής του, το νέο Type R έχει δοκιμαστεί και επί ευρωπαϊκού εδάφους.

Kατά τη διάρκεια των δοκιμών του Type R στην πίστα του Nurburgring, o οδηγός αγώνων Gabriele Tarquini ανέφερε ότι: «Το αυτοκίνητο και τα χαρακτηριστικά του είναι εξαιρετικά. Εντυπωσιάστηκα από την ισχύ και τη ροπή του κινητήρα αλλά και από τις ρυθμίσεις που έχουν επιλεγεί. Το μπροστινό τμήμα του αυτοκινήτου είναι ιδιαίτερα ακριβές και πολύ γρήγορο στις αλλαγές κατεύθυνσης. Αυτό το αυτοκίνητο βρίσκεται πολύ κοντά στις προδιαγραφές του αγωνιστικού μου Civic, σ΄αυτό μπορείς να αντιληφθείς το DNA ενός Type R».

auto.in.gr