H Yamaha πραγματοποιεί δυναμική επανεμφάνιση στο μοτοσικλετιστικό σύμπαν. Στη φετινή διεθνή έκθεση του Μιλάνου έδειξε ξεκάθαρα τις προθέσεις της να κυριαρχήσει ξανά.

Με πολύ σημαντικές νέες προσθήκες στη γκάμα της, όπως το τρίτροχο Tricity 125 ή το δικύλινδρο ΜΤ-07, και μια νέα, «φιλική» προς τον πελάτη τιμολογιακή πολιτική, φιλοδοξεί να ανέβει στο πόντιουμ των προτιμήσεων του αγοραστικού κοινού.

Η εντυπωσιακή καμπάνια προώθησης του MT-09, το οποίο αποτελεί τη νέα μοτοσυκλέτα-ορόσημο της ιστορίας της Yamaha, επηρέασε και την «παράσταση» που δόθηκε στο Μιλάνο στο πλαίσιο της επίσημης παρουσίασης των νέων μοντέλων της.

Για τις ανάγκες της «υπερπαραγωγής» επιστρατεύτηκαν οι δύο superstar εργοστασιακοί οδηγοί της Yamaha στο MotoGP, Valentino Rossi (με το ΜΤ-09 Street Rally) και Jorge Lorenzo (με το ΜΤ-07) οι οποίοι έκλεψαν, φυσικά, την παράσταση με την αμεσότητά τους και το συνολικό τους εκτόπισμα.

H Υamaha, εκτός από τη σειρά MT, επικέντρωσε την προσοχή του κοινού στα ανανεωμένα X-MAX 125/250 που επανασχεδιάστηκαν στα πρότυπα του Χ-ΜΑΧ 400, στο τρίτροχο Tricity 125 αλλά και στο vintage -αισθητικά και ουσιαστικά- SR400.

H γκάμα της Yamaha για το 2014 περιλαμβάνει επίσης την ανανεωμένη έκδοση του ΧΤ1200ΖΕ Super Ténéré που εφοδιάζεται με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις (με εύρος 84 διαφορετικών επιλογών!) αλλά και το υγρόψυκτο V-Twin θηριώδες XVS1300 Custom με το μακρύ πηρούνι και τον μπροστινό τροχό των 21 ιντσών, που προορίζεται κυρίως για την αμερικανική αγορά.

auto.in.gr