Με την GTI έκδοση του Golf να έχει ξεκινήσει ήδη την εμπορική της πορεία, το ενδιαφέρον των… φακών μονοπωλεί η κορυφαία έκδοση του δημοφιλούς μικρομεσαίου.

Όπως και η μέχρι σήμερα γνωστή αντίστοιχη έκδοση της προηγούμενης γενιάς του Golf, το R θα διαχωρίσει τον εαυτό του χάρη σε μια σειρά αισθητικών διαφοροποιήσεων όπως η πιο επιθετική σχεδίαση των στοιχείων που συναποτελούν το μπροστινό τμήμα, τα αεροδυναμικά πλευρικά τμήματα και η διπλή κεντρικά τοποθετημένη απόληξη της εξάτμισης η οποία αν και απουσιάζει από το συγκεκριμένο πρωτότυπο αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της στην τελική του μορφή.

Από τη λίστα «εξοπλισμού» του de facto τετρακίνητου Golf R δεν θα λείπουν φυσικά στοιχεία όπως η sport ανάρτηση, το ενισχυμένο σύστημα πέδησης και οι τροχοί των 19 ή και 20 ιντσών.

Το στίγμα του δυναμισμού στο εσωτερικό αναμένεται να δώσουν τα δερμάτινα sport καθίσματα, τα ανοξείδωτα πεντάλ, και αισθητικές πινελιές από ανθρακονήματα στο ταμπλό σε συνδυασμό με τις γυαλιστερές μαύρες επιφάνειες από υψηλής ποιότητας πλαστικό.

H ισχύς του αναμένεται να προέλθει από ένα υπετροφοδοτούμενο δίλιτρο κινητήρα με απόδοση που θα πλησιάζει ακόμα και τους 300 ίππους και 350 Nm ροπής. Από πλευράς επιδόσεων αυτό θα μεταφράζεται στη δυνατότητα του γερμανικού “hot hatch” να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε «λιγότερο από έξι δευτερόλεπτα» όπως έχει υποσχεθεί η VW, τη στιγμή που η μέγιστη ταχύτητά του αναμένεται να φτάνει σε 250 χλμ./ώρα.

AUTOMEDIA