Γιάννης Αδάναλης

in.gr: Αυτή είναι η δεύτερη χρονιά σου πίσω από το τιμόνι ενός Citroen DS3. Είναι αυτό το καλύτερο αυτοκίνητο WRC που μπορούμε να συναντήσουμε στις ημέρες μας;

Ναι, είναι το καλύτερο WRC Car που έχω οδηγήσει. Είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο και η ομάδα εργάζεται συνεχώς σκληρά για τη βελτίωσή του. Το μονό που μένει είναι να προσαρμόσω το οδηγικό μου στιλ στο αυτοκίνητο. Οι τελευταίες δοκιμές αποδείχθηκαν εξαιρετικά χρήσιμες. Τώρα πρέπει να κερδίσουμε.


in.gr: Περίμενες στην αρχή της χρονιάς ότι το VW Polo WRC θα ήταν τόσο ανταγωνιστικό; Στο τέλος της ημέρας ο άνθρωπος ή το αυτοκίνητο είναι αυτό που κάνει τη διαφορά;

Φυσικά, μετά από έναν ολόκληρο χρόνο δοκιμών σε όλο τον κόσμο, περιμέναμε ότι το Polo και ο Ogier θα ήταν πολύ δυνατοί. Για μένα τη διαφορά κάνουν και οι δύο παράγοντες.

in.gr: Μετά από πέντε γύρους σε αυτή της σεζόν, θεωρείς τον εαυτό σου ως έναν από τους διεκδικητές του πρωταθλήματος οδηγών;

Το γεγονός ότι αντιμετώπισα δυσκολίες στο να βρω έναν ικανοποιητικό ρυθμό και να προσαρμόσω το οδηγικό μου στιλ ή τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου δεν σημαίνει ότι είμαστε, πλέον, εκτός ανταγωνισμού. Γνωρίζουμε από την εμπειρία μας ότι τα πράγματα μπορούν να αλλάξουν πολύ γρήγορα σε ένα πρωτάθλημα και θα κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας για να ανακτήσουμε το προβάδισμα.

in.gr: Πόσο δύσκολο είναι για σένα ή την ομάδα να «ζήσετε» χωρίς τον S. Loeb?

Φυσικά και μας λείπει ο Loeb, ωστόσο η ομάδα λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο.

in.gr: Η Formula 1 γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλής, πιστεύεις ότι το WRC οφείλει να αλλάξει με σκοπό να γίνει πιο ελκυστικό;

Πιστεύω ότι το WRC και οι άνθρωποι που έχουν αναλάβει την προβολή του εργάζονται ήδη πάνω σε αυτό και πιστεύω ότι κάνουν καλή δουλειά. Παρόλα αυτά, είναι δύσκολο να συγκρίνεις την Formula με τα ράλλυ.

in.gr: Θεωρείς ότι η ιδέα μιας υπερειδικής διαδρομής που θα ορίζει τον τελικό νικητή μπορεί να αποδειχθεί ευεργετική για το σπορ;

Όχι, πιστεύω ότι είναι μια χαζή ιδέα. Δεν κερδίζεις έναν αγώνα σε μια υπερειδική διαδρομή, αλλά μαχόμενος επί 3 ημέρες σε πολλές διαδρομές και σε ακόμη περισσότερα χιλιόμετρα.

in.gr: Έχεις κατακτήσει 15 νίκες στο WRC. Είναι ο τίτλος του πρωταθλήματος οδηγών που σου λείπει περισσότερο;

Ναι, φυσικά. Θα ήθελα πραγματικά να το έχω κατακτήσει. Έχω βρεθεί κοντά σε αυτό δύο φορές, ωστόσο ο Sebastien ήταν δίχως καμία αμφιβολία πολύ ισχυρός.

in.gr: Το 2009 κέρδισε το πρώτο σου Ράλλυ Ακρόπολις. Ποιο είναι το κλειδί της επιτυχίας στο «Ράλλυ των θεών»;

Το κλειδί είναι το αυτοκίνητο. Πρέπει να είναι ισχυρό. Η ομάδα της Citroen έχει κάνει φανταστική δουλειά και το DS3 WRC είναι πραγματικά ισχυρό. Συνεπώς, θεωρώ πως είμαστε έτοιμοι.

in.gr: Ποια είναι η αγαπημένη σου επιφάνεια; Η άσφαλτος, το χώμα ή το χιόνι;

Φυσικά μου αρέσει το χώμα και το χιόνι επειδή είμαι πιο ανταγωνιστικός σε αυτές τις επιφάνειες. Ωστόσο αγαπώ την άσφαλτο, αν και θα πρέπει να μάθω περισσότερα για αυτήν. Για αυτό η Κορσική παραμένει ένας από τους αγαπημένους μου αγώνες, οι δρόμοι εκεί είναι πραγματικά φανταστικοί.

in.gr: Ποια ήταν η καλύτερη και η χειρότερη στιγμή της καριέρας σου;

Η καλύτερη ήταν η πρώτη μου νίκη στην Φιλανδία το 2009, ήταν φανταστικά που κέρδισα εκεί. Η χειρότερη ήταν την ίδια χρονιά, όταν έχασα τον τίτλο για μόλις έναν πόντο από το «Seb» στο ράλλυ Μ.Βρετανίας.

in.gr: Ποιος είναι ο αγαπημένος σου οδηγός;

Δεν έχω αγαπημένο οδηγό, ωστόσο πάντα θαύμαζα του Φιλανδούς οδηγούς αγώνων και επίσης σέβομαι τον S. Loeb για την πορεία του. Είναι ένας καλός οδηγός και μια εξίσου καλή προσωπικότητα.

in.gr: Ποιο είναι το καθημερινό σου αυτοκίνητο;

Ένα Citroën DS5.

auto.in.gr