Το Εργαστήρι Πολιτιστικής Εκπαίδευσης «Σχολείο Παιχνιδιού» διοργανώνει για 4η χρονιά θερινά προγράμματα δημιουργικής έκφρασης για την περίοδο 17/6 μέχρι 19/7, για παιδιά 4-12 ετών. Τα παιδιά θα ενταχθούν σε μια άκρως δημιουργική διαδικασία μέσα από την οποία θα μάθουν, θα διασκεδάσουν, θα επικοινωνήσουν, θα προβούν σε ποικίλες εκφραστικές και καλλιτεχνικές επινοήσεις, μαζί με εμπειρότατους παιδαγωγούς-εμψυχωτές! […]
Το Εργαστήρι Πολιτιστικής Εκπαίδευσης «Σχολείο Παιχνιδιού» διοργανώνει για 4η χρονιά θερινά προγράμματα δημιουργικής έκφρασης για την περίοδο 17/6 μέχρι 19/7, για παιδιά 4-12 ετών.
Τα παιδιά θα ενταχθούν σε μια άκρως δημιουργική διαδικασία μέσα από την οποία θα μάθουν, θα διασκεδάσουν, θα επικοινωνήσουν, θα προβούν σε ποικίλες εκφραστικές και καλλιτεχνικές επινοήσεις, μαζί με εμπειρότατους παιδαγωγούς-εμψυχωτές!
Για την φετινή χρονιά έχει σχεδιαστεί ένα πρόγραμμα Πέντε εβδομάδων Με νέες περιηγήσεις στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας, απ’ τις οποίες προκύπτει η θεματική της κάθε εβδομάδας, που θα γνωρίζουν τα παιδιά μέσα από Εργαστήρια θεατρικού παιχνιδιού, εικαστικών, κουκλοθέατρου, παραμυθιού, μουσικής, παράλληλα με προβολές, αναγνωστήριο, κηπουρική, μαγειρέματα, σε ένα ιδιαίτερο περιβάλλον υψηλής αισθητικής και ασφάλειας.
1η βδομάδα: «Το ταξίδι αρχίζει»… (Ερέθισμα: διασκεδαστικό ταξίδι ξενάγησης, στα αξιοθέατα του ιστορικού κέντρου, με το «Happy Train») 2η βδομάδα: «Ένα σπίτι απ΄τα παλιά»… ( Ερέθισμα:Βολτούλα στην Πλάκα και επίσκεψη στο σπίτι-μουσείο της Αγγελικής Χατζημιχάλη) 3η βδομάδα: «Μια αλλιώτικη αγορά»… ( Ερέθισμα:περίπατος και παιχνίδια στη Ρωμαΐκή Αγορά) 4η βδομάδα: «Γνωρίζω άλλους πολιτισμούς»… ( Ερέθισμα:Επίσκεψη στο μουσείο Ισλαμικής τέχνης) 5η βδομάδα: «Η γειτονιά μας»… ( Ερέθισμα:Επισκέψεις στα παραδοσιακά μαγαζάκια του Ψυρρή)
*Η παρακολούθηση μπορεί να είναι ΚΑΙ ευέλικτη *Σεβόμενοι τις οικονομικές δυσκολίες διαμορφώσαμε μειωμένο κόστος παρακολούθησης.
Ο Σπυρίδων Περεσιάδης (1854–1918) ήταν σημαντικός Έλληνας θεατρικός συγγραφέας της ύστερης περιόδου του 19ου αιώνα, γνωστός για την ικανότητά του να συνδυάζει την ηθογραφία με τον λυρισμό, όπως στο έργο «Ο Μαγεμένος Βοσκός».