Η αυξανόμενη συρρίκνωση της ευρωπαϊκής αγοράς αυτοκινήτου είναι μία από τις επιβεβαιωμένες πτυχές της οικονομικής κρίσης που πλήττει τη γηραιά ήπειρο, μην αφήνοντας ανεπηρέαστες, ακόμα και μεγάλες, και παραδοσιακά σταθερές αγορές, όπως η Γερμανία.

Κάπως έτσι, ξεκίνησε η ανεύρεση τρόπων για την προσέλκυση των πελατών στα σημεία πώλησης, με χαρακτηριστικό παράδειγμα Γερμανό έμπορο της Ford στην Κολωνία ο οποίος προχώρησε σε έναν, ιδιόμορφο για τον κλάδο, τρόπο έκπτωσης.

Αποφάσισε να διαθέσει κουπόνια κόστους 99 ευρώ, τα οποία εξασφαλίζουν σε όσους τα αγοράσουν έκπτωση 5.450 ευρώ στην τιμή του νέου Ford Fiesta.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τo ποσό της έκπτωσης που εξασφαλίζει ο καταναλωτής μέσω της αγοράς του συγκεκριμένου κουπονιού αντιστοιχεί σε περίπου 32% της τιμής του αυτοκινήτου.

Ανεξαρτήτως του τρόπου που επιλέγει ο κάθε έμπορος να προσελκύσει πελάτες, επισημαίνεται ότι οι εκπτώσεις στα αυτοκίνητα στη Γερμανία, έφτασαν τον Απρίλιο του 2013 σε ρεκόρ επταετίας.

Επίσης, όπως επισημαίνει, ο Ferdinand Dudenhoeffer, επικεφαλής του ινστιτούτου ερευνών για τον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας του πανεπιστημίου Duisburg-Essen, «…προς το παρόν τίποτα δεν δείχνει ότι οι εκπτώσεις βαίνουν προς την μείωσή τους. Τα αυτοκίνητα που δεν μπορούν να διατεθούν στον ευρωπαϊκό νότο, επαναπροωθούνται στη Γερμανία».

auto.in.gr