BMW M3 2014: Υπερσυμπιεστών το ανάγνωσμα
Ο ακριβής αριθμός των υπερσυμπιεστών που ενσωματώνει ο νέος, εξακύλινδρος κινητήρας βενζίνης της νέας Μ3 είναι αυτός που μένει να αποκαλυφθεί καθώς το πανίσχυρο sedan δείχνει να βρίσκεται στην τελική ευθεία της εξελικτικής διαδικασίας του.
Spotlight
-
Η επιστολή Μητσοτάκη στη Φον Ντερ Λάιεν «για την ακρίβεια των πολυεθνικών» – Προτείνει 4 μέτρα αντιμετώπισης
-
Ποιος θα αντικαταστήσει τον Ραϊσί στην προεδρία του Ιράν μέχρι τις εκλογές
-
Δυσοίωνη εκτίμηση: Ένα κομμάτι της Δήλου θα βυθιστεί μετά από 50 χρόνια
-
Ιστορική πρωτιά της Δημοκρατικής Κίνησης Μηχανικών στις εκλογές του ΤΕΕ
Το «ελαφρύ» καμουφλάζ δεν δείχνει πλέον ικανό να κρύψει τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες της νέας BMW M3.
Λίγους μήνες πριν βρεθεί στη γραμμή παραγωγής, το πανίσχυρο sedan της γερμανικής φίρμας έχει περάσει στο τελικό στάδιο της εξέλιξης του.
Μάλιστα, μετά τις δηλώσεις του επικεφαλής της M GmbH, Dr Friedrich Nitschke, έγινε σαφές ότι ο πρωταρχικός στόχος της νέας M3 είναι ο περιορισμός των ενεργειακών της απαιτήσεων.
Αυτό θα επιτευχθεί με την εξέλιξη ενός νέου εξακύλινδρου κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 3,3 λίτρων και τη χρήση δύο ή τριών υπερσυμπιεστών καυσαερίων, ώστε η απόδοση του να φτάσει ή ακόμη και να ξεπεράσει τα επίπεδα του ατμοσφαιρικού V8 κινητήρα που «φορά» η μέχρι σήμερα γνωστή Μ3.
Κατά τ’ άλλα οι σχεδιαστικές παρεμβάσεις στο μπροστινό και το πίσω τμήμα του αμαξώματος θα δηλώνουν με ξεκάθαρο τρόπο την ταυτότητα του αυτοκινήτου, ενώ δεν θα πρέπει να αποκλείεται και η χρήση συνθετικών υλικών με σκοπό τον περιορισμό του συνολικού βάρους.
AUTOMEDIA
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις