Το νέο Mazda3 περνάει στο επόμενο “level” εκσυγχρονίζοντας όλα τα στοιχεία του τόσο σχεδιαστικά όσο και σε επίπεδο κινητήρων, σε συμφωνία με τις εξελίξεις στην ιαπωνική φίρμα.

Αν και καμουφλαρισμένο, αρκεί μια ματιά στις επιφάνειες του ιαπωνικού μικρομεσαίου και κυρίως στο μπροστινό και στο πίσω τμήμα για να διαπιστώσει κανείς την εφαρμογή του νέου σχεδιαστικού κώδικα της φίρμας «Kodo» τον οποίο λάνσαρε το CX-5.

Παράλληλα, αν και το μέχρι σήμερα γνωστό Mazda3 ήταν από τα πρώτα μοντέλα που επωφελήθηκε από την αποδοτική τεχνολογία SkyActiv της φίρμας με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε επίπεδο κινητήρων και κιβωτίων, αυτό έγινε χωρίς να τροποποιηθούν τα περαιτέρω χαρακτηριστικά του.

Πλέον, αυτό θα αποτελέσει παρελθόν, καθώς το Mazda3, πλην των κινητήρων SkyActiv θα εναρμονίσει και τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του με τη φιλοσοφία της συγκεκριμένης τεχνολογίας που προβλέπει μια ολιστική προσέγγιση όλων των στοιχείων ενός αυτοκινήτου προς όφελος ενός αποδοτικού και ταυτόχρονα δυναμικού αποτελέσματος.

Έτσι, πλην της νέας αισθητικής που θα στοχεύσει και στο καλύτερο δυνατό αεροδυναμικό αποτέλεσμα, το Mazda3 αναμένεται να μειώσει και το συνολικό του βάρος.

Ως αποτέλεσμα, η τιμή έναρξης για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα της νέας γενιάς του Mazda3 αναμένεται να τοποθετηθεί κάτω από τα 90 γραμμ./χλμ. χάρη στην παρουσία ενός υπό εξέλιξη πετρελαιοκινητήρα 1,6 λίτρων και στη συμβολή των υπόλοιπων στοιχείων που συνθέτουν την τεχνολογία ScyActiv.

AUTOMEDIA