Mercedes-Benz C-Class 2014: Το σχήμα του μέλλοντος
Μπορεί να μην είναι πρώτη φορά που ο φωτογραφικός φακός απαθανατίζει τη νέα γενιά της C-Class σε δοκιμές εξέλιξης, ωστόσο, πλέον, το αμάξωμα του γερμανικού μοντέλου, παύει να «κρύβεται» κάτω από ογκώδη πλαστικά πάνελ, προδίδοντας το μελλοντικό του σχήμα.
Spotlight
-
«Προσπαθούν κάθε μέρα να σε σκοτώσουν με χημικά» – Αρνητές της… αφρικανικής σκόνης Πετράκος και Παπαθωμά
-
Σκάνδαλο στo Μονακό: Το Tatler υποστηρίζει ότι ο θρόνος του Αλβέρτου κινδυνεύει
-
Ελληνικό νησί γίνεται πόλος έλξης χιλιάδων Τούρκων τουριστών
-
Σε εξέλιξη οι προεδρικές εκλογές στη Βόρεια Μακεδονία – Επτά κόμματα, δύο φαβορί
Έχοντας συμπληρώσει -ημερολογιακά τουλάχιστον- δύο χρόνια από την ανανέωσή της, η C-Class ετοιμάζεται για τη νέα γενιά της, η οποία αν και έχει ξαναεντοπιστεί από το φωτογραφικό φακό κατά τη διάρκεια δοκιμών εξέλιξης, τώρα έχει αποβάλει μεγάλο μέρος του καμουφλάζ της, επιτρέποντας, έτσι, την εμφάνιση ορισμένων σχεδιαστικών στοιχείων.
Στο μπροστινό τμήμα, το οποίο εξακολουθεί να καλύπτεται από πάνελ, το σχήμα δίνει την εντύπωση ότι η γρίλια της νέας C-Class θα υιοθετήσει μια πιο οβάλ φόρμα σε σχέση με το παρελθόν του μοντέλου.
Σε ό,τι αφορά τα φωτιστικά σώματα ή τουλάχιστον ό,τι φαίνεται από αυτά, η τοποθέτησή τους ψηλότερα κα περιμετρικά, όπως στη CLS, εξασφαλίζει στην επόμενη C-Class μια πιο δυναμική όψη.
Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά σύνολα του μοντέλου, το επικρατέστερο σενάριο προϋποθέτει την αξιοποίηση τετρακύλινδρων κινητήρων με δυνατότητα απενεργοποίησης των δυο από τους τέσσερις κυλίνδρους όταν δεν απαιτείται η συνδρομή τους και προς όφελος της οικονομίας καυσίμου.
Επίσης, αυτό που πρέπει να θεωρείται δεδομένο είναι ότι παράλληλα με τις συμβατικές της εκδόσεις, η C-Class θα διατεθεί και σε υβριδική στην οποία θα συνδυάζεται η λειτουργία βενζινοκινητήρα και πετρελαιοκινητήρα με ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης τουλάχιστον 27 ίππων.
AUTOMEDIA
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις