Τετάρτη 24 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Mercedes-Benz Cigarette AMG ED Concept: Από την πρίζα... στα κύματα

Mercedes-Benz Cigarette AMG ED Concept: Από την πρίζα… στα κύματα

Το ισχυρότερο ηλεκτροκίνητο ταχύπλοο στον κόσμο έχει την υπογραφή της AMG και της Cigarette Racing και επιρροές από τέσσερις τροχούς.


Συνεχίζοντας μια συνεργασία που κρατάει από το 2007, ο βελτιωτικός οίκος των Γερμανών μαζί με την Cigarette Racing, παρουσίασαν στην διεθνή έκθεση σκαφών στο Miami, το ισχυρότερο ηλεκτροκίνητο ταχύπλοο σκάφος στον κόσμο το οποίο και αντλεί την τεχνολογία του από την, επίσης αμιγώς ηλεκτροκίνητη, SLS AMG Electric Drive.

Όπως ακριβώς θα περίμενε κανείς, δεδομένου ότι πρόκειται για σκάφος και μάλιστα αγωνιστικών προδιαγραφών αν και η φιλοσοφία της τεχνολογίας του είναι σχεδόν πανομοιότυπη με αυτήν της SLS AMG Electric Drive, τόσο τα απόλυτα μεγέθη ισχύος όσο και η «ποσότητα» ξεπερνούν κατά πολύ τα αντίστοιχα του εξωτικού supercar.

Έτσι, το μήκους 30 ποδών (11,6 μέτρα) πρωτότυπο σκάφος αξιοποιεί δώδεκα (!) ηλεκτροκινητήρες με ισχύ 188 ίππων (ο καθένας φυσικά) οι οποίοι και του εξασφαλίζουν συνολική ισχύ 2.251 ίππων και των 3.000 Nm ροπής.

Παρά το ιλιγγιώδες μέγεθος της ισχύος, η μέγιστη ταχύτητα του ταχύπλοου ανέρχεται σε 160 χλμ./ώρα, μέγεθος που, όμως, στα μέτρα της θάλασσας, είναι αρκετό για να στέψει το «Cigarette AMG Electric Drive Concept», όπως ονομάζεται, ως το ισχυρότερο του είδους του, στον κόσμο.

Την τροφοδοσία των δώδεκα κινητήρων με ενέργεια αναλαμβάνει μια μπαταρία «εμπνευσμένη» από την Formula 1, ή, μάλλον καλύτερα, ένα σύμπλεγμα τεσσάρων μπαταριών που αποτελούνται από 3.456 συστοιχίες ιόντων λιθίου και έχουν απόδοση 240 kWh.

To ταχύπλοο διαθέτει στον εξοπλισμό του δύο συστήματα άμεσης επαναφόρτισης, δεδομένης της δυσκολίας ανεύρεσης πρίζας μεσοπέλαγα, ενώ… στη στεριά, η πλήρης φόρτιση των μπαταριών απαιτεί περίπου επτά ώρες.

Πλην της τεχνολογίας, επηρεασμένος, προφανώς, από την SLS AMG Electric Drive, είναι και ο σχεδιασμός των αισθητικών στοιχείων του Cigarette AMG Electric Drive Concept.

auto.in.gr

Sports in

Άρης – Ολυμπιακός 1-1: Ο Ολυμπιακός μπορούσε, ο διαιτητής δεν ήθελε

«Χειρουργείο» του Ολυμπιακού στο Κλεάνθης Βικελίδης, με τον διαιτητή να σταματάει με το έτσι θέλω τους Ερυθρόλευκους.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 24 Απριλίου 2024