Ο Sebastien Ogier έδωσε στην Volkswagen Motorsport την πρώτη της νίκη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ με το Polo R.

Αυτή τη φορά ο Sebastien Ogier τα κατάφερε. Όχι μόνο κέρδισε τον πρώτο του (με την VW) αγώνα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ αλλά άντεξε και στην πίεση του Sebastien Loeb (δεύτερος με το Citroen DS3 WRC) την τελευταία ημέρα του αγώνα στη Σουηδία. Στην τρίτη θέση του podium ανέβηκε ο Mads Ostberg (M-Sport Ford Fiesta WRC).

Από την πρώτη ημέρα ο S. Ogier είχε δημιουργήσει διαφορά μισού λεπτού, αλλά ο S. Loeb έλεγχε τη μεταξύ τους απόσταση και στη συνέχεια προσπάθησε να πιέσει με αποκορύφωμα των προσπαθειών του την τελευταία ημέρα.

Όμως, ο οδηγός της VW, κατάφερε να κερδίσει. Δήλωσε μάλιστα ότι είχε τον έλεγχο και αν χρειαζόταν μπορούσε να ανεβάσει ταχύτητα και ρυθμό.

Ο S. Ogier απέδειξε ότι μπορεί να εκμεταλλευτεί τα λάθη του S. Loeb. Όταν ο πολυπρωταθλητής στις τελευταίες διαδρομές μείωσε στα 3”, (Ειδική Διαδρομή Kirkener) ο οδηγός της VW δεν φοβήθηκε και διατήρησε το ρυθμό του.

Μόλις ο S. Loeb είχε την έξοδο (στη διαδρομή Finnskogen) ο S. Ogier ανέβασε ρυθμό και έφτασε τη διαφορά στα 35,8”.

Κερδίζοντας και την power stage η διαφορά ανέβηκε στα 41,8” και με συνολικά 28 βαθμούς προηγείται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Αυτή ήταν η πρώτη νίκη του S. Ogier μετά το ράλλυ Γαλλίας του 2011, 17 μήνες πριν.

Αυτή ήταν, επίσης, η δεύτερη φορά που ένας μη Σκανδιναβός οδηγός κέρδιζε το Ράλλυ Σουηδίας, μετά το θρίαμβο του S. Loeb το 2004.

Επιπλέον, το «1-2» των Γάλλων ήταν το χειρότερο αποτέλεσμα για τους Σκανδιναβούς οδηγούς στην ιστορία της διοργάνωσης.

O Mads Ostberg, ήταν o πρώτος από τους «βόρειους” οδηγούς, στην τρίτη θέση. Ίσως να πάλευε για τη νίκη αν δεν είχε την άτυχη στιγμή με τον κινητήρα του Ford Fiesta WRC.

Μία βλάβη στην αντλία νερού και το χιόνι στους αεραγωγούς προκάλεσαν την υπερθέρμανση του κινητήρα. Ο Νορβηγός καθυστέρησε να επισκευάσει τη ζημιά και χρεώθηκε με ποινή.

Κατάφερε όμως και να την ξεπεράσει αλλά και να αντιμετωπίσει τον Jari-Matti Latvala (VW Polo R WRC) στο κυνήγι της τρίτης θέσης. Ο J. M. Latvala ήταν δεύτερος, για λίγο, ώσπου ο Μ. Ostberg τον έριξε στην τέταρτη θέση, έξι δευτερόλεπτα πίσω του.

Άτυχος ήταν ο Evgeny Novikov, που αν και άνετα πέμπτος, βγήκε από το δρόμο και το Ford Fiesta WRC ανατράπηκε τρεις Ειδικές Διαδρομές πριν τον τερματισμό.

Ο S. Loeb θα κάνει την επόμενη εμφάνισή του στο ράλλυ Αργεντινής, τον Μάϊο αφήνοντας τη «μάχη» για τον τίτλο στα χέρια των Mikko Hirvonen και Dani Sordo για λογαριασμό της Citroen.

Όμως και οι δύο έκαναν λάθη στη Σουηδία. Ο Μ. Hirvonen βγήκε από το δρόμο στην πρώτη Ειδική Διαδρομή και έμεινε 16ος ενώ ο D. Sordo είχε δύο εξόδους (την Παρασκευή και την Κυριακή) και εγκατέλειψε.

Στο top 10, η έκπληξη ήρθε από τον Yazeed Al Rahji στην κατηγορία WRC2 (πρώην S2000), ο οποίος πάλεψε με τον Anders Grondal (Subaru Impreza) της κατηγορίας Normal.

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

1.Sebastien Ogier (VW Polo R WRC) 3.11: 41,9”

2.Sebastien Loeb (Citroen DS3 WRC) + 41,8”

3.Mads Ostberg (M-Sport Ford Fiesta WRC) + 1:24.5s

4.Jari-Matti Latvala (VW Polo R WRC)+ 1:30.6s

5.Thierry Neuville(M-Sport Ford Fiesta WRC) + 5:06.4s

6.Juho Hanninen (M-Sport Ford Fiesta WRC)+ 5:43.1s

7.Martin Prokop(M-Sport Ford Fiesta WRC) + 11:25.4s

8.Henning Solberg (M-Sport Ford Fiesta WRC) + 11:42.7s

9.Evgeny Novikov (M-Sport Ford Fiesta WRC) + 13:04.7s

10.Yazeed Al Rahji (Yazeed Ford Fiesta WRC 2) + 16:27.0s

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr