Μετά την πρώιμη αποκάλυψή της μέσα από μια σειρά εικόνων που διέρρευσαν στο διαδίκτυο, η BMW παρουσιάζει και τα υπόλοιπα στοιχεία που θα συνθέσουν την ταυτότητα της βαυαρικής πρότασης που αυτοπροσδιορίζεται ως ο συνδυασμός «των δυναμικών sport γονιδίων της Sedan έκδοσης με την πρακτικότητα της Touring».

Ακολουθώντας τα χνάρια της αντίστοιχης έκδοσης της μεγαλύτερης «5άρας», η Σειρά 3 GT έχει, επιπλέον, μεταβάλλει επιμέρους χαρακτηριστικά της σχεδίασής της, με στόχο ένα πιο συνεκτικό αποτέλεσμα.

Μεταξύ των βασικών στοιχείων σχεδίασης που δίνoυν το στίγμα της έκδοσης είναι η διαφορετική γραμμή της οροφής η οποία επιμηκύνεται, καταλήγοντας στη σαφώς μεγαλύτερη θύρα του πορτ μπαγκάζ.

Στην κορυφή της διακρίνεται η ενεργή αεροτομή που ανασηκώνεται αυτομάτως σε ταχύτητες άνω των 110 χλμ./ώρα και «απενεργοποιείται» κάτω από τα 70 χλμ./ώρα.

Συνολικά, το αμάξωμα της Σειράς 3 GT αυξάνει το μήκος του κατά 20 εκατοστά σε σχέση με την Touring έκδοση χάρη -και- στην αύξηση του μεταξονίου κατά 11,0 εκατοστά ενώ έχει και κατά 8,1 εκατοστά αυξημένο ύψος.

Οι ενισχυμένες διαστάσεις της μεταφράζονται σε επιπλέον ευρυχωρία στον θάλαμο επιβατών που κατά τα άλλα, δεν διαφέρει σε σχέση με αυτά των Sedan και Touring εκδόσεων.

Έτσι, οι επιβάτες του πίσω καθίσματος έχουν στη διάθεσή τους επτά επιπλέον εκατοστά χώρου. Επίσης, σύμφωνα με τις γνωστές συνήθειες των GT εκδόσεων και στο πλαίσιο περισσότερης άνεσης, όλα τα καθίσματα είναι τοποθετημένα ψηλότερα κατά 5,9 εκατοστά.

Σε ό,τι αφορά το πορτ μπαγκάζ, πέρα από το σαφώς μεγαλύτερο άνοιγμα της θύρας, η χωρητικότητα ανέρχεται σε 520 λίτρα και αυξάνεται στα 1.600 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

Η γκάμα κινητήρων θα περιλαμβάνει τα γνωστά από τις υπόλοιπες εκδόσεις αμαξώματος της Σειράς 3 μηχανικά σύνολα, δηλαδή τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου και στην κορυφή εξακύλινδρο κινητήρα 3,0 λίτρων με απόδοση 306 ίππων.

Έτσι, στη βενζινοκίνητη γκάμα θα συγκαταλέγονται twin-turbo 2,0 λίτρων σε εκδοχές 184 και 245 ίππων, ενώ στην πετρελαιοκίνητη, αντίστοιχης χωρητικότητας μοτέρ σε εκδοχές ισχύος 143 και 184 ίππων. Όλοι οι κινητήρες ανεξαρτήτως έκδοσης συνδυάζονται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων είτε -προαιρετικά- με αυτόματο οχτώ ταχυτήτων.

auto.in.gr