Μια επιχείρηση που αναλύει ό,τι συζητιέται στο Twitter για τηλεοπτικά σόου και επιχειρήσεις και εμπορεύεται τις αναλύσεις της, αγοράζει το Twitter. Το κοινωνικό δίκτυο των 140 χαρακτήρων με 200 εκατομμύρια μέλη θα καταβάλλει 100 εκατομμύρια δολάρια για να εξαγοράσει την Bluefin Labs, το μεγαλύτερο ποσό που έχει ποτέ διαθέσει για εξαγορά η εταιρεία.

Η είδηση, που έγινε γνωστή το βράδυ της Δευτέρας από το Business Insider, επιβεβαιώθηκε από το Twitter.

Έξι εβδομάδες νωρίτερα είχε προηγηθεί κοινή ανακοίνωση που εξέδωσαν Twitter και Nielsen για την υπηρεσία Nielsen Twitter TV Rating, η οποία απευθύνεται σε τηλεοπτικά δίκτυο και διαφημιστές. Τον Νοέμβριο 2012, η Nielsen κια μια από τις κοινοπραξίες της, η NM Incite, αγόρασε έναν μικρότερο ανταγωνιστή της Bluefin, την SocialGuide, η τεχνολογία της οποίας πρόκειται να αξιοποιηθεί στην παροχή της υπηρεσίας Nielsen TV rating που θα αρχίσει να παρέχεται το φθινόπωρο του 2013.

Δείτε την λίστα που παράγει η Bluefin Labs, στην οποία εμφανίζονται οι πιο «κοινωνικές» φίρμες την τελευταία εβδομάδα, συνδυάζοντας την τηλεοπτική προβολή των μηνυμάτων τους με τα σχόλια που ενδεχομένως προκάλεσαν στα κοινωνικά δίκτυα.

Ενδιαφέρον εκδηλώνεται επίσης από διάφορες κυβερνητικές υπηρεσίες και κατόχους πνευματικών δικαιωμάτων. Διαβάστε περισσότερα σχετικά:

  • Ενοχοποιητικά στοιχεία σε Λογαριασμούς Google και Twitter αναζητούν οι κυβερνήσεις Κανένα αίτημα για την επίδοση δεδομένων χρήστη δεν έλαβε η Google από κρατικούς και δικαστικούς φορείς στην Ελλάδα το 2012, σύμφωνα με την τελευταία Αναφορά Διαφάνειας που αφορά στο τελευταίο εξάμηνο του περασμένου έτους. Αντίθετα, το Twitter έλαβε τέτοια αιτήματα για 15 χρήστες της υπηρεσίες microblogging, χωρίς ωστόσο να ικανοποιηθεί κανένα από αυτά.

In.gr Τεχνολογία