Renault: Περικοπές 7.500 θέσεων εργασίας σε γαλλικό έδαφος έως το 2016
Με φόντο την μείωση των πωλήσεων της κατά 22,5% το 2012, η Renault ανακοινώνει σχέδιο "ήπιων" περικοπών σε μια προσπάθεια περιορισμού του κόστους παραγωγής στη Γαλλία και τον εναρμονισμό του με τα υπόλοιπα εργοστάσια της φίρμας αλλά και της αδελφής "Nissan" στην Ευρώπη.
Spotlight
-
Μετά το «πράσινο φως» του Κογκρέσου... ο Μπάιντεν στέλνει τα όπλα «αυτή την εβδομάδα» στην Ουκρανία
-
Ξεσπάει ο πατέρας της Κυριακής - «Να πετάξουν τη στολή οι αστυνομικοί, κοιτάνε πώς θα τη γλυτώσουν»
-
Κινεζική ειλικρίνεια: «Τα οικονομικά μας δεν είναι και τόσο ρόδινα»
-
Φόβοι για καταστροφή τύπου Τσέρνομπιλ στο Κιργιστάν - Φράγματα συγκρατούν πυρηνικά απόβλητα
Την περιστολή του δυναμικού της στη Γαλλία κατά 15% ανακοίνωσε η Renault, σε μια προσπάθεια οικονομικού περιορισμού του κόστους παραγωγής αυτοκινήτων των τοπικών δραστηριοτήτων της.
Ωστόσο, σε αντίθεση με ένα αντίστοιχο σχέδιο περικοπών που ανακοίνωσε από το καλοκαίρι του 2011 ο εγχώριος ανταγωνιστής της, PSA/Peugeot-Citroen, η Renault ανακοίνωσε ότι δεν προτίθεται να θέσει εκτός λειτουργίας κάποιο εργοστάσιο, δηλώνοντας παράλληλα ότι για τα ¾ από τις συνολικά 7.500 θέσεις εργασίας θα περικοπούν μέσω των προγραμματισμένων συνταξιοδοτήσεων ενώ οι υπόλοιποι εργαζόμενοι θα μετακινηθούν.
Ωστόσο, η «ομαλή» εφαρμογή του σχεδίου περικοπών και η αποφυγή της διακοπής λειτουργίας κάποιου εργοστασίου σε γαλλικό έδαφος θα εξαρτηθεί και από την υπογραφή των νέων συμβάσεων εργασίας με τα συνδικάτα με τα οποία η Renault βρίσκεται υπό διαπραγμάτευση, σε μια προσπάθεια να εναρμονίσει κόστος εργασίας και παραγωγής στη Γαλλία με το εργοστάσιό της στην Ισπανία αλλά και αυτό της Nissan στο Sunderland της Βρετανίας.
Σε κάθε περίπτωση, μέσω των περικοπών η Renault υπολογίζει σε περιορισμό του κόστους κατά 396 εκατομμύρια ευρώ με φόντο την ευρωπαϊκή ύφεση και την μείωση των πωλήσεων στη Γαλλία το 2012 κατά 13,9% η οποία και σε ό,τι αφορά τη φίρμα είχε ως αποτέλεσμα την μείωση των πωλήσεων της, κατά την περσινή χρονιά, κατά 22,5% (χωρίς την Dacia).
Επίσης σύμφωνα με στοιχεία που έδωσαν στη δημοσιότητα τα γαλλικά συνδικάτα η παραγωγή της φίρμας σε γαλλικό έδαφος μειώθηκε το 2012 κατά 18% σε 530.000 μονάδες.
Επιπλέον, σύμφωνα με τον επικεφαλής των Renault-Nissan, Carlos Ghosn, η ευρωπαϊκή αγορά θα συνεχίσει την πτωτική της πορεία και το 2013 καταγράφοντας επιπλέον μείωση της τάξης του 3%.
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις