«Λουκέτο» έβαλε το υπουργείο Μεταφορών στα 58 δημόσια ΚΤΕΟ
«Λουκέτο» στα 58 δημόσια ΚΤΕΟ έβαλε από τις 4 Ιανουαρίου το υπουργείο Μεταφορών, απαγορεύοντάς τους ουσιαστικά να διενεργούν τεχνικούς ελέγχους στα οχήματα και να εκδίδουν Δελτία Τεχνικού Ελέγχου. Το υπουργείο ισχυρίζεται ότι τα δημόσια ΚΤΕΟ έπρεπε να πιστοποιηθούν κατάλληλα για να συνεχίσουν τους ελέγχους, πράγμα το οποίο δεν έγινε. Από την πλευρά του ο περιφερειάρχης Αττικής κατηγορεί τις υπηρεσίες του υπουργείου Ανάπτυξης και Μεταφορών ότι δεν ολοκλήρωσαν πλήρως και έγκαιρα σειρά διαδικασιών για την πιστοποίηση των ΚΤΕΟ.
Spotlight
-
Συντετριμμένος ο Καλλιάνος για την περιπέτεια υγείας του πατέρα του - «Σήμερα κόπηκε η μισή μου ζωή»
-
Μετά το «πράσινο φως» του Κογκρέσου... ο Μπάιντεν στέλνει τα όπλα «αυτή την εβδομάδα» στην Ουκρανία
-
Κινεζική ειλικρίνεια: «Τα οικονομικά μας δεν είναι και τόσο ρόδινα»
-
Φόβοι για καταστροφή τύπου Τσέρνομπιλ στο Κιργιστάν - Φράγματα συγκρατούν πυρηνικά απόβλητα
«Λουκέτο» στα 58 δημόσια ΚΤΕΟ έβαλε από τις 4 Ιανουαρίου το υπουργείο Μεταφορών, απαγορεύοντάς τους ουσιαστικά να διενεργούν τεχνικούς ελέγχους στα οχήματα και να εκδίδουν Δελτία Τεχνικού Ελέγχου.
Όπως τονίζει ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Σταύρος Καλογιάννης, η απόφαση αυτή «δεν ήταν κεραυνός εν αιθρία» και βασίζεται στο γεγονός ότι «βάσει νόμου τα δημόσια ΚΤΕΟ έπρεπε ως τις 3 Ιανουαρίου να έχουν πιστοποιηθεί καταλλήλως – όπως και τα ιδιωτικά – προκειμένου να συνεχίσουν να διενεργούν τεχνικούς ελέγχους», σύμφωνα με Τα Νέα.
Κάτι τέτοιο, προσθέτει ο κ. Καλογιάννης, «δεν έγινε, με αποτέλεσμα από τις αρχές Ιανουαρίου τα δημόσια ΚΤΕΟ να μην μπορούν να κάνουν τεχνικούς ελέγχους».
Από την πλευρά του ο περιφερειάρχης Αττικής και πρόεδρος της Ένωσης Περιφερειών Γιάννης Σγουρός αντιτείνει ότι παρά τις προσπάθειες των υπηρεσιών των Περιφερειών, οι οποίες προχώρησαν έγκαιρα σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες προκειμένου να πιστοποιηθούν τα δημόσια ΚΤΕΟ, αυτό δυστυχώς δεν κατέστη εφικτό.
Ο κύριος λόγος που δεν έγινε αυτό, τονίζει ο κ. Σγουρός, ήταν επειδή οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ανάπτυξης και Μεταφορών δεν ολοκλήρωσαν πλήρως και έγκαιρα σειρά διαδικασιών απαραίτητων για την πιστοποίηση των ΚΤΕΟ.
Η τακτική του υπουργείου, προσθέτει ο κ. Σγουρός, «επιφέρει οικονομική βλάβη στο Δημόσιο, με την απώλεια εσόδων σε μία ήδη δύσκολη συγκυρία για το Κράτος, ενώ εξαλείφει οποιαδήποτε προϋπόθεση να λειτουργήσει ο υγιής ανταγωνισμός με τα 160 ιδιωτικά ΚΤΕΟ, τα οποία πλέον αποκτούν μονοπωλιακή θέση έως βάρος των πολιτών».
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις