Η γαλλική φίρμα αποκαλύπτει την έκδοση παραγωγής του νέου, μικρού, crossover της που “προέκυψε” από το γνώριμο supermini της, 208 και το οποίο μετά τον Μάρτιο, οπότε και θα παρουσιαστεί, θα ενταχθεί σε μια κατηγορία μοντέλων που συνθέτουν αυτοκίνητα όπως τα Skoda Yeti, Nissan Juke κ.α.

Έχοντας ήδη δώσει δείγματα γραφής μέσω αντίστοιχων concept cars, η έκδοση παραγωγής του Peugeot 2008 δεν απέχει πολύ σχεδιαστικά από την τελευταία πρωτότυπη εκδοχή του που παρουσιάστηκε στην έκθεση του Παρισιού, το Σεπτέμβριο του 2012.

Για την ακρίβεια, τα μόνα στοιχεία που παραλλάζουν σε σχέση με εκείνο το Concept είναι οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες, οι μικρότεροι τροχοί, οι μεγαλύτεροι καθρέφτες και η προσθήκη των χειρολαβών στις θύρες.

Σε ό,τι αφορά το σχεδιαστικό ύφος, είναι σαφής η κοινή καταγωγή του 2008 και του 208 χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι το νέο μοντέλο δεν έχει το δικό του ισχυρό, crossover στίγμα.

H ψηλότερη και επιμηκυμένη οροφή με ράγες, εξασφαλίζει περισσότερο εσωτερικό ύψος, δίνοντας παράλληλα μια όψη αντίστοιχη του προσανατολισμού του μοντέλου, ενώ το ίδιο ισχύει και για την αυξημένη απόσταση από το έδαφος και τους διογκωμένους θόλους των φτερών.

Την εικόνα συμπληρώνουν τα πλευρικά προστατευτικά, οι τροχοί 17 ιντσών και η πανοραμική ηλιοροφή.

Σε ό,τι αφορά, τις απόλυτες τιμές που καθορίζουν το αποτύπωμα του νέου SUV, αυτό βασίζεται σε μια επιμηκυμένη εκδοχή της πλατφόρμας του 208, έχοντας κατά 20 εκατοστά μεγαλύτερο μήκος από το supermini, φτάνοντας συνολικά τα 4,16 μέτρα, στοιχείο, που υπόσχεται περισσότερο χώρο για τους επιβάτες του πίσω καθίσματος αλλά και ένα πιο ευρύχωρο πορτ μπαγκάζ.

Σε επίπεδο κινητήρων το Peugeot 2008 θα είναι το πρώτο μοντέλο της γαλλικής φίρμας που θα εντάξει στην γκάμα του μια υπετροφοδοτούμενη εκδοχή του τρικύλινδρου βενζινοκινητήρα των 1,2 λίτρων η απόδοση του οποίου αναμένεται να ανέλθει στους 110 ίππους.

Στην γκάμα θα δώσουν επίσης το παρών πετρελαιοκινητήρες e-HDI με χωρητικότητα 1,4 και 1,6 λίτρων. Σε κάθε περίπτωση, η πιο αποδοτική έκδοση του 2008 υπόσχεται εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κάτω από 99 γραμμ./χλμ.

Ανεξαρτήτως εμφάνισης, το 2008 δεν αναμένεται να προσφέρεται σε τετρακίνητες εκδόσεις, ωστόσο οι εκδόσεις που θα βρίσκονται ψηλότερα στην γκάμα θα εξοπλίζονται με το σύστημα «Grip Control» της Peugeot το οποίο εμφανίζεται στο μεγαλύτερο 3008.

auto.in.gr