Νέος κύκλος δοκιμών από τον EuroNCAP – Στο μικροσκόπιο και τα vans
Διευρύνοντας το αντικείμενο των δοκιμών του, ο ανεξάρτητος οργανισμός πιέζει προς κάθε κατεύθυνση για την υιοθέτηση αυστηρότερων κριτηρίων σχετικά με την ασφάλεια που παρέχουν vans ή οχήματα μεταφοράς προσωπικού όπως είθισται να χαρακτηρίζονται.
Spotlight
-
Συνέταιροι με το κράτος - Σε φόρους και εισφορές το 37,5% του μισθού
-
Άρχοντας των κρίκων: Ο Λευτέρης Πετρούνιας δείχνει τα επτά δαχτυλίδια του (vid)
-
Πώς νιώθουν οι Έλληνες για την επταετία της χούντας; - Ποιοι τη θεωρούν «λαμπρή περίοδο» της ιστορίας;
-
Οι καταλήψεις πανεπιστημίων των ΗΠΑ υπέρ της κατάπαυσης του πυρός στη Γάζα σαρώνουν την χώρα
Δοκιμές πρόσκρουσης με τη συμμετοχή ορισμένων από τα πλέον ευπώλητα vans που πωλούνται στην Ευρώπη πραγματοποίησε ο EuroNCAP.
Χρησιμοποιώντας νέα πρωτόκολλα αξιολόγησης τα οποία βασίζονται περισσότερο στις πραγματικές συνθήκες χρήσης των συγκεκριμένων μοντέλων, υπερβαίνοντας τις συνήθεις νομικές προϋποθέσεις στις οποίες βασίζονται οι δοκιμές του, ο ανεξάρτητος ευρωπαϊκός οργανισμός καλεί τους κατασκευαστές να αναβαθμίσουν τα παρεχόμενα επίπεδα ασφάλειας και τον εξοπλισμό των μοντέλων τους.
Προτρέπει, επίσης, τους νομοθέτες να αναθεωρήσουν προς το αυστηρότερο το νομικό πλαίσιο που διέπει την υποχρεωτική χρήση συστημάτων ασφάλειας.
Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, το γεγονός ότι στις πρόσφατες δοκιμές μόνο το Ford Transit Custom απέσπασε πέντε αστέρια. Τρία αστέρια απέσπασαν τα Hyundai H1 και Fiat Scudo ενώ στην ίδια κατηγορία εντάσσονται, χωρίς δοκιμή, τα πανομοιότυπα με το Scudo, Peugeot Expert και Citroen Jumpy.
Χαμηλότερη του αναμενόμενου ήταν η επίδοση του Renault Trafic, με μόλις δύο αστέρια, εξέλιξη μάλλον απογοητευτική για την γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία τα επιβατικά μοντέλα της οποίας αποσπούν εδώ και χρόνια την κορυφαία διάκριση των πέντε αστέρων στις δοκιμές πρόσκρουσης του ίδιου οργανισμού.
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις