Τι σας περιμένει… βγαίνοντας από το Facebook
O επίσημος αντιπρόσωπος διαφήμισης του Facebook άρχισε να προτείνει και στους διαφημιζόμενους στην Ελλάδα να προσεγγίσουν τους δυνητικούς λάτρεις των προϊόντων τους, όταν τα μέλη του κοινωνικού δικτύου είναι «πιο δεκτικά σε διαφημιστικά μηνύματα», δηλαδή όταν κάνουν log out από την υπηρεσία. Και θα το κάνουν εντυπωσιακά, υπόσχεται το μεγαλύτερο δίκτυο ψηφιακών μέσων στην νοτιοανατολική Ευρώπη.
O επίσημος αντιπρόσωπος διαφήμισης του Facebook άρχισε να προτείνει και στους διαφημιζόμενους στην Ελλάδα να προσεγγίσουν τους δυνητικούς λάτρεις των προϊόντων τους, όταν τα μέλη του κοινωνικού δικτύου είναι «πιο δεκτικά σε διαφημιστικά μηνύματα», δηλαδή όταν κάνουν log out από την υπηρεσία. Και θα το κάνουν εντυπωσιακά, υπόσχεται το μεγαλύτερο δίκτυο ψηφιακών μέσων στην νοτιοανατολική Ευρώπη.
Ο λόγος για την νέα διαφημιστική πρόταση από την ThinkDigital, το λεγόμενο Facebook Log-Out Experience, η οποία χαρακτηρίζεται «premium». Η εταιρεία του ομώνυμου Ομίλου υποστηρίζει πως το Log-Out Experience έχει ήδη εφαρμοστεί με επιτυχία στο εξωτερικό, από εταιρείες τηλεπικοινωνιών, χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς, αεροπορικές εταιρείες, κινηματογραφικά στούντιο καθώς και επιχειρήσεις λιανικής. Το Facebook άρχισε να παρέχει την υπηρεσία αυτή στα τέλη Φεβρουαρίου 2012.
{{{related}}}
In.gr Τεχνολογία
- Ήπειρος: Η «Τρύπα του Άη Γιώργη» και ο μύθος του ιπτάμενου καβαλάρη – Οι θρησκευτικοί συμβολισμοί
- Διακρίσεις για τη Λύτρα στους τελικούς οργάνων στο Ευρωπαϊκό Κύπελλο του Μπακού
- Στους Παξούς ο Κασσελάκης: Να χτίσουμε μια ομάδα με ανθρώπους που θέλουν να προσφέρουν στον τόπο
- Τα τρυφερά ενσταντανέ του Leonardo DiCaprio με την 25χρονη σύντροφό του
- Η ζωή μετά τον οργασμό: Τι συμβαίνει στο σώμα και το μυαλό μετά την κορύφωση
- ΗΠΑ: Η στιγμή που ένοπλος εισβάλλει σε εκκλησία στην Πενσιλβάνια