Πλησιάζοντας την ημέρα που η Skoda θα αποκαλύψει τις σχεδιαστικές και όχι μόνο λεπτομέρειες της νέας Octavia, οι πληροφορίες που διαρρέουν στο διαδίκτυο για το μικρομεσαίων διαστάσεων sedan πληθαίνουν.

Μία νέα σειρά φωτογραφιών από τις δοκιμές εξέλιξης του αυτοκινήτου στη Χιλή ήταν αρκετή για να επαναφέρει την τσεχική μπερλίνα στο προσκήνιο της επικαιρότητας.

Η απουσία καμουφλάζ από τις ανασχεδιασμένες επιφάνειες του αμαξώματός της μαρτυρά πως δεν έχουμε να κάνουμε με ένα υπό εξέλιξη πρωτότυπο αλλά με την έκδοση παραγωγής του αυτοκινήτου.

Όπως και οι υπόλοιπες μικρομεσαίες προτάσεις του ομίλου VW, έτσι και η τρίτη γενιά της Octavia πρόκειται να βασιστεί στην νέα πλατφόρμα MQB.

Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να περιμένουμε μία σημαντική μείωση στο συνολικό βάρος, όπως άλλωστε και τη διαφοροποίηση στη διάταξη της πίσω ανάρτησης ανάλογα με την ισχύ της έκδοσης.

Οι TSI κινητήρες βενζίνης, γνωστοί από τη σημερινή γενιά του αυτοκινήτου, θα ξεκινούν από τα 1.197 κ.εκ. και θα συνδυάζονται, στο πλαίσιο της ουσιαστικής αναβάθμισης του εξοπλισμού, με σύστημα start&stop.

Αντιστοίχως, ο βελτιωμένος 1.600άρης κινητήρας diesel των 105 ίππων θα αποτελέσει τη βάση στην πετρελαιοκίνητη γκάμα της Octavia.

Σε επίπεδο σχεδίασης, τα μικρότερων διαστάσεων φωτιστικά σώματα του μπροστινού τμήματος εξασφαλίζουν ένα δυναμικότερο προφίλ, χωρίς ωστόσο να διαφοροποιούνται σημαντικά από τις μέχρι σήμερα γνωστές σχεδιαστικές πρακτικές της τσεχικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Αντίστοιχο είναι και το παράδειγμα του πίσω τμήματος, μόνο που σε αυτή την περίπτωση τα φωτιστικά σώματα καταλαμβάνουν μεγαλύτερη επιφάνεια σε σχέση με της σημερινή εκδοχή του αυτοκινήτου.

Η νέα Octavia αναμένεται να διατεθεί στην ευρωπαϊκή αγορά μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2013, αμέσως μετά την επίσημη πρεμιέρα της στην έκθεση αυτοκίνητου της Γενεύης τον προσεχή Μάρτιο.

auto.in.gr