H πρώτη εμφάνιση της McLaren σε Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου δεν θα μπορούσε παρά να συνοδεύεται από μια πρεμιέρα αντάξια της ιστορίας και των εξεζητημένων προδιαγραφών της, οι οποίες στην προκειμένη περίπτωση, συνοψίζονται στις εντυπωσιακές μεταλλικές επιφάνειες του P1.

Αν και το βρετανικό supercar παρουσιάζεται ως concept αποκαλύπτοντας μόλις ελάχιστες πτυχές της πληθωρικής προσωπικότητας του, αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι αναμένεται να περάσει στην παραγωγή εντός του 2013 με την προοπτική να αντικαταστήσει την εμβληματική F1,»διατηρώντας το 95% των στοιχείων που πρωτοτύπου όσον αφορά την εμφάνιση» όπως επεσήμανε η McLaren στην εκθεσιακή του πρεμιέρα.

Πέρα από το αυταπόδεικτο της εντυπωσιακής όψης τους, η σχεδίαση των εξολοκλήρου ανθρακονημάτινων επιφανειών του περιορίζει το αεροδυναμικό συντελεστή του P1 στο 0,34. Στα αεροδυναμικά βοηθήματα του αμαξώματος συμπεριλαμβάνεται και μία ευμεγέθης αεροτομή η οποία αναπροσαρμόζει την κλίση της αυτομάτως έως και κατά 30 εκατοστά στην sport διαμόρφωση και έως 12 εκατοστά στην κανονική.

Μένοντας στα αεροδυναμικά στοιχεία μπροστά από τους τροχούς υπάρχουν επίσης δύο πτέρυγες οι οποίες επίσης συμβάλλουν στην καλύτερη αεροδυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου και στην αύξηση της κάθετης δύναμης.

Η τελευταία συνεπικουρούμενων των παραπάνω παρεμβάσεων ανέρχεται σε 600 κιλά, μέγεθος που σύμφωνα με την McLaren αποτελεί το υψηλότερο σε σχέση με τα αυτοκίνητα του είδους της –«καθημερινών» supercar σχεδιασμένων και για το δρόμο- ενώ είναι πενταπλάσιο σε σχέση με την αντίστοιχη τιμή της McLaren MP4 12C.

N.K

auto.in.gr