Volkswagen XL1: Επιστροφή στο μέλλον
Ακόμη πιο κοντά στη γραμμή παραγωγής βρίσκεται το υβριδικό πρωτότυπο της VW το οποίο καταναλώνει μόλις 0,9 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα.
Η εξέλιξη συνεχίζεται για το XL1 Concept της VW. Το φουτουριστικό πρωτότυπο με την «εξωπραγματική» κατανάλωση καυσίμου των 0,9 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα δοκιμάζεται σε πραγματικές συνθήκες, γεγονός που ενισχύει σημαντικά τις πιθανότητες παραγωγής του.
Αρχικώς το XL1 εξοπλιζόταν με ένα υβριδικό σύνολο το οποίο συνδύαζε ένα δικύλινδρο κινητήρα diesel με ένα ηλεκτρικό μοτέρ.
Ανάμεσα στα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του πρωτότυπου VW ξεχώριζε το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των επτά σχέσεων και οι μπαταρίες ιόντων-λιθίου, οι οποίες εξασφάλιζαν αυτονομία 35 χιλιομέτρων.
Το αποτέλεσμα του παραπάνω συνδυασμού εντυπωσιακό, καθώς η κατανάλωση του XL1 δεν ξεπερνούσε τα 0,9 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα τα 24 γρ./χλμ.
Αν και στην έκδοση παραγωγής ο κινητήρας diesel ενδέχεται να αντικατασταθεί με έναν εξίσου αποδοτικό βενζινοκινητήρα, το XL1 αναμένεται να διατηρήσει τον αεροδυναμικό σχεδιασμό του συνθετικού αμαξώματός του, καθώς και τη δυνατότητα φόρτισης των μπαταριών μέσω δικτύου παροχής ηλεκτρικής ενέργειας (Plug-in).
Auto Express
- Παγκόσμια ανησυχία για τη γρίπη των πτηνών
- Πάσχα: Το εμβατήριο της χαράς
- Γαλλία: Απειλούν να μετατρέψουν το Παρίσι σε σκουπιδότοπο
- Κλιματική Αλλαγή: Απειλεί αγροτική παραγωγή και τουρισμό στη Νότια Ευρώπη
- Μήπως η Ουκρανία έσωσε το εμπορικό έλλειμμα της ΕΕ;
- Γιατί η Japan Tobacco μένει στην Ρωσία ενώ άλλοι την εγκαταλείπουν