Τηλεφωνική γραμμή καταγγελιών για το παρεμπόριο θέτει σε λειτουργία η ΓΓ Καταναλωτή
Τη λειτουργία τηλεφωνικής γραμμής καταγγελιών για το παρεμπόριο προανήγγειλε μέσω του ΒΗΜΑ 99,5 ο γενικός γραμματέας Καταναλωτή, Γιώργος Στεργίου. Ο ίδιος αναφέρθηκε στις προσπάθειες που καταβάλλει το υπουργείο Ανάπτυξης για την καταπολέμηση του φαινομένου και εστίασε στην χαμηλή ποιότητα των προϊόντων, τους κινδύνους που αυτά εγκυμονούν για τους καταναλωτές, και τη ζημιά που προκαλείται στην οικονομία.
Spotlight
-
Η ελληνική παραλία σύμβολο μιας ολόκληρης εποχής – Ένα εντυπωσιακό βίντεο από ψηλά
-
Κακή εξέλιξη με τον ιό H5N1 - Εντοπίστηκε σε αγελαδινό γάλα
-
Καθηγητής του Χάρβαρντ: «Απεχθάνομαι το ιρανικό καθεστώς, αλλά έχει δίκιο – Ένοχες οι ΗΠΑ»
-
Υποψήφια του Μελανσόν στις ευρωεκλογές, καλείται να ζητήσει «συγγνώμη για τρομοκρατία» - Τι της αποδίδουν;
Τη λειτουργία τηλεφωνικής γραμμής καταγγελιών για το παρεμπόριο προανήγγειλε μέσω του ΒΗΜΑ 99,5 ο γενικός γραμματέας Καταναλωτή, Γιώργος Στεργίου.
Ο ίδιος αναφέρθηκε στις προσπάθειες που καταβάλλει το υπουργείο Ανάπτυξης για την καταπολέμηση του φαινομένου και εστίασε στην χαμηλή ποιότητα των προϊόντων, τους κινδύνους που αυτά εγκυμονούν για τους καταναλωτές, και τη ζημιά που προκαλείται στην οικονομία.
Ο κ. Στεργίου αναφέρθηκε και στο θέμα των τεσσάρων τηλεφωνικών γραμμών που λειτουργούν για τα ραντεβού και τις πληροφορίες του ΕΟΠΥΥ, λέγοντας ότι στην ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή, όπου υπάρχει συγκριτικός πίνακας των χρεώσεων των εταιρειών.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις