Μετά τη διαφημιστική αποχώρηση της από το χώρο κοινωνικής δικτύωσης «Facebook» και των τηλεοπτικών προβολών του «super bowl» λόγω… περιορισμένης προβολής η General Motors ετοιμάζεται να χορηγήσει μέσω της Chevrolet την ποδοσφαιρική ομάδα της Manchester United.

Η επίσημη ανακοίνωση της συνεργασίας θα γίνει την Πέμπτη 31 Μαΐου στη Σαγκάη με την ευκαιρία των φιλικών παιχνιδιών (επίδειξης) που δίνει η αγγλική ομάδα στην Κίνα, στο περιθώριο του Βρετανικού πρωταθλήματος.

Η συμφωνία αυτή δίνει τη δυνατότητα στη GM να προβάλει τη Chevrolet μέσω της Manchester United (19 φορές πρωταθλήτρια Αγγλίας).

Έρευνα της εταιρίας «Kantar» για λογαριασμό της ομάδας έδειξε ότι η Manchester United είναι η πρώτη επιλογή ποδοσφαιρικής ομάδας σε 39 χώρες και έχει 659.000.000 οπαδούς, οι οποίοι παρακολουθούν τα παιχνίδια της σε ολόκληρο τον κόσμο.

«Οι οπαδοί μας έχουν, διπλασιαστεί τα τελευταία πέντε χρόνια» δήλωσε ο Richard Arlond εμπορικός διευθυντής της Manchester United και πρόσθεσε:

“Είναι σημαντικό αυτό για την ομάδα όχι μόνο για εμπορικούς λόγους. Μας δείχνει τη διαδρομή που πρέπει να ακολουθήσουμε για να κατανοήσουμε τι συμβαίνει στον κόσμο.»

Από την άλλη πλευρά η Chevrolet πούλησε 4.760.000 αυτοκίνητα (παγκοσμίως) πέρυσι με πρώτο μοντέλο το compact sedan Cruze.

auto.in.gr