Ανεξαρτήτως της εταιρικής μορφής που θα πάρει τελικώς η πρόσφατη συνεργασία της Mazda με την Fiat, είναι δεδομένο ότι η πρώτη έκφανσή της θα έχει ως αποδέκτη την Alfa Romeo, επαναφέροντας στην γκάμα της ιταλικής φίρμας ένα μοντέλο με την μορφή του ένδοξου παρελθόντός του.

Για την ακρίβεια, οι φήμες θέλουν τη νέα Spider να παραπέμπει τόσο συνειρμικά όσο και επί της ουσίας στην αρχετυπική μορφή της, την Duetto Spider η οποία πρωτοεμφανίστηκε το 1966 και έχει στο βιογραφικό της εκτός από μια θέση στην καρδιά των Alfisti και μία στο jetset της εποχής, στα χέρια του Dustin Hoffman ως πρωτάρη στην ομώνυμη ταινία του 1966.

Έτσι, η Alfa Romeo Spider στη νέα της εκδοχή θα επιστρέψει ως πισωκίνητη στην γκάμα της ιταλικής φίρμας, χάρη στη συνεργασία με τους Ιάπωνες.

Αναλυτικότερα, αυτή προβλέπει την αξιοποίηση από την Alfa Romeo της νέας πλατφόρμας που θα φιλοξενήσει τη νέα γενιά ενός από τα πλέον δημοφιλή αυτοκίνητα του είδους του, Mazda MX-5.

Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, τόσο η νέα γενιά του ΜΧ-5 όσο και το ιταλικό roadster, εκτός από την κοινή πλατφόρμα, ενδέχεται να μοιράζονται και τις ίδιες γραμμές παραγωγής και συγκεκριμένα αυτές της Mazda στην Hiroshima.

Όσον αφορά τα υπόλοιπα στοιχεία που θα απαρτίζουν τα δύο νέα μοντέλα ο σχεδιασμός προβλέπει, εκτός φυσικά από διαφορετικά αμαξώματα και εσωτερική σχεδίαση, διαφορετικούς κινητήρες αλλά και κιβώτια.

Όσον αφορά τις περαιτέρω λεπτομέρειες μπορεί οι δύο πλευρές να μην αποκαλύπτουν τις προθέσεις τους, ωστόσο όσον αφορά την ιταλική πλευρά, σύμφωνα με πληροφορίες το σημείο αναφοράς της επόμενης γενιάς Spider δεν θα είναι το πρόσφατο παρελθόν της.

Εκτός της σχεδίασης, αυτό αναμένεται να επιτευχθεί δίνοντας έμφαση σε στοιχεία όπως το ιδιαιτέρως χαμηλό βάρος που προβλέπεται κάτω από τα 1.000 κιλά δεδομένου ότι η νέα πλατφόρμα θα εξελιχθεί βάσει της νέας τεχνολογίας της Mazda SkyACTIV.

Έτσι, το χαμηλό βάρος σε συνδυασμό με την όσο το δυνατόν πιο κεντρική θέση του κινητήρα και την κίνηση στους πίσω τροχούς αναμένεται να ενισχύσουν τα δυναμικά στοιχεία στην οδική συμπεριφορά του ιταλικού διθέσιου roadster.

Χάρη επίσης στο χαμηλό βάρος η νέα Spider δεν θα χρειάζεται την συνδρομή ενός θηριώδους κινητήρα και δεδομένης της συγγένειας με το MX-5 και την «Back to basics» φιλοσοφία του, θα υιοθετήσει ένα turbo τετρακύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 1,4 λίτρων η ισχύς του οποίου θα κινείται στο φάσμα μεταξύ 135 και 175 ίππων.

Παράλληλα, για όσους έχουν περισσότερες απαιτήσεις από ένα διθέσιο roadster η Cloverleaf έκδοση θα αναλάβει να τις ικανοποιήσει υιοθετώντας το μηχανικό σύνολο της 4C, δηλαδή έναν turbo 1,75 λίτρων με απόδοση που θα ξεπερνά τους 230 ίππους.

auto.in.gr