Μία από τις σημαντικότερες παρουσίες της 82ης Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης φιλοξενεί η Mercedes-Benz.

O λόγος για την τρίτη κατά σειρά γενιά της A-Class, η οποία εγκαταλείπει τα πολυμορφικά χαρακτηριστικά ενός MPV, υιοθετώντας το προφίλ ενός τυπικού, μικρομεσαίου hatchback.

Πέρα, λοιπόν, από τα δυναμικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, η νέα A-Class έχει περιορίσει το συνολικό της ύψος κατά 18 εκατοστά, επιχειρώντας με αυτόν τον τρόπο να συναντήσει τις προδιαγραφές της κατηγορίας, που μέχρι σήμερα πρωταγωνιστούσαν η Σειρά 1 της BMW και το Audi A3.

Πίσω από τις καλοσχεδιασμένες μεταλλικές επιφάνειες του γερμανικού μικρομεσαίου θα τοποθετούνται κινητήρες βενζίνης 1,6 και 2,0 λίτρων, αποδίδοντας από 115 ίππους (Α 180) έως και 211 ίππους (Α 250).

Για πρώτη φορά στον κινητήρα των 1,6 λίτρων τοποθετείται ένα σύστημα διαχείρισης βαλβίδων (CAMTRONIC), το οποίο εξασφαλίζει τον έλεγχο της ποσότητας του αέρα που καταλήγει στους κυλίνδρους, οδηγώντας στον περιορισμό της κατανάλωσης καυσίμου.

Αντιστοίχως, στις εκδόσεις diesel της νέας A-Class, η ισχύς κυμαίνεται μεταξύ των 109 και των 170 ίππων.

Κοινό σημείο αναφοράς για όλες τις εκδόσεις της μικρομεσαίας Mercedes-Benz αποτελεί το σύστημα start&stop (βασικός εξοπλισμός), το μηχανικό κιβώτιο των έξι σχέσεων, καθώς και το προαιρετικά διαθέσιμο ημι-αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων 7G-DCT.

Στο πλευρό της νέας A-Class η «εξωτική» SL 63 AMG δίνει τη δική της παράσταση. Με πρωταγωνιστή τον διπλά υπερτροφοδοτούμενου V8 κινητήρα των 5,5 λίτρων, η ισχύς του γερμανικού roadster φτάνει μέχρι και τους 564 ίππους, ενώ η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς με τη βοήθεια ενός αυτόματου κιβωτίου επτά σχέσεων.

Ο συνδυασμός των παραπάνω επιτρέπει στην κορυφαία έκδοση της SL να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 4,2 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

auto.in.gr