Μπορεί η κίνηση να μεταφέρεται στους πίσω τροχούς, ο δίλιτρος boxer κινητήρας να παραμένει ατμοσφαιρικός και το coupe αμάξωμα να μην θυμίζει σε τίποτα το πρόσφατο παρελθόν της Subaru, ωστόσο το πολυαναμενόνο BRZ δέχεται -έστω και στην πρωτότυπη εκδοχή του- τις περιποιήσεις της Subaru Tecnica International.

Η προσθήκη των απαραίτητων αεροδυναμικών βοηθημάτων, τόσο στο μπροστινό τμήμα όσο και στο πίσω, διαφοροποιούν την εικόνα του ιαπωνικού coupe που εξελίσσεται σε συνεργασία με την Toyota.

Η οροφή από ανθρακονήματα περιορίζει το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου και χαμηλώνει ακόμη περισσότερο το κέντρο βάρους. Για το σκοπό αυτό, άλλωστε, ο δίλιτρος και ατμοσφαιρικός κινητήρας boxer άμεσου ψεκασμού έχει τοποθετηθεί 12 εκατοστά χαμηλότερα και κατά 24 εκατοστά πιο κοντά στο κέντρο του πλαισίου.

Στα παραπάνω χαρακτηριστικά θα πρέπει να προσθέσουμε τις ζάντες αλουμινίου, των 18 ιντσών, την αναβαθμισμένη, από το Subaru Tecnica International, ανάρτηση και τo σύστημα πέδησης που φέρει την υπογραφή της Brembo.

To Subaru BRZ όπως και το Toyota FT-86 αναμένεται να περάσουν στην παραγωγή μέσα στο 2012.

auto.in.gr