Εντός του 2011 ξεκινούν οι εργασίες για επέκταση του μετρό προς τον Πειραιά
Πριν το τέλος του έτους αναμένει η Αττικό Μετρό ΑΕ την έναρξη των εργασιών για την επέκταση της γραμμής 3 προς τον Πειραιά, μετά το άνοιγμα των προσφορών των κοινοπραξιών για το έργο προϋπολογισμού 515 εκατ. ευρώ. Προσωρινός μειοδότης είναι η κοινοπραξία J&P Αβαξ - Ghella - Alstom Transport, ενώ ο φάκελος του διαγωνισμού έχει διαβιβαστεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο.
Spotlight
-
Έζησα στην Αθήνα της δεκαετίας του 1980 για έναν χρόνο - αυτό μου έμαθε ότι μπορείς να ανήκεις οπουδήποτε
-
Ένταλμα σύλληψης για τον σκακιστή Γκάρι Κασπάροφ - Γιατί «τρολάρει» την Μόσχα;
-
Τα 8 πράγματα που πρέπει να κόψετε για να μην γεράσετε γρήγορα
-
Η σπαρακτική ανάρτηση Καλλιάνου για τον θάνατο του πατέρα του: «Μπανταούλη μου...»
Πριν το τέλος του έτους αναμένει η Αττικό Μετρό ΑΕ την έναρξη των εργασιών για την επέκταση της γραμμής 3 προς τον Πειραιά, μετά το άνοιγμα των προσφορών των κοινοπραξιών για το έργο προϋπολογισμού 515 εκατ. ευρώ.
Προσωρινός μειοδότης είναι η κοινοπραξία J&P Αβαξ – Ghella – Alstom Transport, ενώ ο φάκελος του διαγωνισμού έχει διαβιβαστεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο, όπως ανακοίνωσε η Αττικό Μετρό τη Δευτέρα.
Η επέκταση Αγία Μαρίνα(ως επόμενος σταθμός της γραμμής 3 μετά το Αιγάλεω) – Πειραιάς έχει μήκος 7,6 χλμ και 6 σταθμούς.
Οι έξι σταθμοί θα είναι στην Αγία Βαρβάρα (λεωφόρ. Ελ.Βενιζέλου, Αγ. Ελεούσα), τον Κορυδαλλό (πλ.Ελευθερίας), τη Νίκαια (πλ.Ελ.Βενιζέλου), τα Μανιάτικα (Αιτωλικού και Μαυρομιχάλη), το λιμάνι του Πειραιά (κοντά στον ΗΣΑΠ) και τερματικό το Δημοτικό Θέατρο.
Στόχος είναι η σύνδεση του μεγαλύτερου λιμανιοιύ της χώρας με το αεροδρόμιο και η επέκταση προβλέπεται να εξυπηρετεί σε καθημερινή βάση 135.000 επιβάτες. Η λειτουργία της επέκτασης προβλέπεται σε χρονικό διάστημα 60 μηνών από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης του έργου.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις