James Disdale

Προερχόμενο από τη Lancia και τις τάξεις του Fiat Group, το Ypsilon υπόσχεται πρωτόγνωρη πολυτέλεια, τεχνολογία και ποιότητα για τα δεδομένα της κατηγορίας του.

Παρόλα αυτά ο σχεδιασμός του αμαξώματος είναι αυτός που θα κερδίσει πρώτος την προσοχή σου.

Με τις φλύαρες καμπύλες και τις πτυχώσεις που σχηματίζουν οι μεταλλικές του επιφάνειες, το ψηλό και στενό Ypsilon δεν πρόκειται να ικανοποιήσει τα αισθητικά κριτήρια όλων.

Η διχρωμία του αμαξώματος κοστίζει επιπλέον 600 λίρες (στην αγορά της Μ.Βρετανίας), χωρίς ωστόσο να βελτιώνει το παρουσιαστικό του.

Το εσωτερικό είναι εξίσου τολμηρό, με τον κεντρικά τοποθετημένο πίνακα οργάνων και την ιδιαίτερη επένδυση των καθισμάτων (Castiglio).

Όλα δείχνουν φθηνά αν τα συγκρίνεις με τον ανταγωνισμό και ταυτόχρονα πρόχειρα συναρμολογημένα, γεγονός που επιβεβαιώνουν οι τριγμοί που παρουσίασε το αυτοκίνητο δοκιμής περνώντας πάνω από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος.

Αντιθέτως, αξιοπρεπής είναι ο εξοπλισμός άνεσης, περιλαμβάνοντας air condition, εσωτερικό φωτισμό και δερμάτινο τιμόνι.

Ανάμεσα στις επιλογές που σου δίνονται ξεχωρίζουν οι προβολείς xenon, το αυτόματο σύστημα στάθμευσης καθώς και η πλούσια γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου του Fiat Group. Σε κάθε περίπτωση ο υπερτροφοδοτούμενος TwinAir αποτελεί την καλύτερη επιλογή.

Τα «ελαφριά» χειρίστρια (τιμόνι-κιβώτιο-πεντάλ) και η υψηλή θέση οδήγησης κάνουν το Ypsilon εξαιρετικό στην πόλη. Στον ανοιχτό δρόμο, ωστόσο, η έλλειψη της απαιτούμενης πρόσφυσης σε συνδυασμό με τη μέτρια ποιότητα κύλισης και τη δυσκολία στον έλεγχο των αντιδράσεων του αμαξώματος, το διατηρούν πίσω από τους ανταγωνιστές του.

Auto Express