Επισκόπηση 2ου σκέλους (18/06)
Στα άκρα έφτασε η κόντρα του Sebastien Ogier με τον Sebastien Loeb στο τέλος του 2ου σκέλους του Ράλι Ακρόπολις, καθώς ο πρώτος αποφάσισε να παίξει ξανά το παιχνίδι της στρατηγικής εις βάρος του δεύτερου και να αφήσει τον πρωταθλητή στην κορυφή της γενικής κατάταξης του 7ου φετινού αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι. Ο S. […]
Spotlight
-
«Έσκασε» στα γέλια ο Λαβρόφ με τη δήλωση Μακρόν για πιθανή αποστολή δυτικών δυνάμεων στην Ουκρανία (video)
-
Ο Μέντι «έδεσε κόμπο» την Άστον Βίλα
-
Γιούλικα Σκαφιδά: Διαλύει το ροζ συννεφάκι της μητρότητας σε λίγα λεπτά: «Θα έπρεπε να είμαι χαρούμενη»
-
Κασσελάκης: Ανάσταση στην Κέρκυρα και μετά «υπόσχεται» σκληρό ροκ για την ακρίβεια
Στα άκρα έφτασε η κόντρα του Sebastien Ogier με τον Sebastien Loeb στο τέλος του 2ου σκέλους του Ράλι Ακρόπολις, καθώς ο πρώτος αποφάσισε να παίξει ξανά το παιχνίδι της στρατηγικής εις βάρος του δεύτερου και να αφήσει τον πρωταθλητή στην κορυφή της γενικής κατάταξης του 7ου φετινού αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι.
Ο S. Ogier, αν και δεν το παραδέχθηκε, αποφάσισε στην τελευταία Ειδική Διαδρομή της 2ης μέρας, τη νυχτερινή Νέα Πολιτεία, να πετάξει το προβάδισμα 15 δευτ. που είχε από τον ομόλογό του στην κορυφή. Ήταν ένα προβάδισμα που ο Γάλλος είχε κερδίσει έπειτα από μια μέρα απόλυτης κυριαρχίας –του ίδιου και του S. Loeb- έναντι του ανταγωνισμού.
Ο S. Ogier κέρδισε τέσσερις από τις επτά Ειδικές της ημέρας, στη διάρκεια των οποίων κέρδισε πάνω από ένα λεπτό από τον Petter Solberg. Ο Νορβηγός οδηγούσε στο απόλυτο όριο, αλλά προφανώς του κόστισε ακριβά η πρώτη θέση από την οποία εκκινούσε τις Ε.Δ. του 2ου σκέλους.
Βραδυπορώντας στην τελευταία Ειδική της 2ης ημέρας και δίνοντας το προβάδισμα στον Sebastien Loeb, ο Sebastien Ogier αποτίναξε το μειονέκτημα να εκκινεί πρώτος στις Ειδικές του 3ου και τελευταίου σκέλους – και το έδωσε στον πλησιέστερο αντίπαλό του, S. Loeb.
Ήταν αυτό αρκετό για να κερδίσει; Πιθανώς όχι. Η ποιότητα των Ε.Δ. της Κυριακής (19/06) και το γεγονός ότι μέρη τους έχουν πατηθεί ήδη από προηγούμενες Ειδικές (όπως, για παράδειγμα, τα Νέα Πίσια που ήταν μέρος της Ε.Δ. Μαυρολίμνη) ίσως να μην κάνει τόσο μεγάλο το μειονέκτημα του S. Loeb την τελευταία μέρα.
«Θα δούμε τι θα γίνει. Θα συνεχίσουμε να πιέζουμε και να προσπαθούμε να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε» είπε ο πρωταθλητής, απογοητευμένος από την εξέλιξη της τελευταίας Ειδικής.
Η βραδυπορία του S. Ogier μείωσε και την υστέρηση των Petter Solberg και Mikko Hirvonen από την κορυφή. Αν η σειρά εκκίνησης αποδειχθεί κρίσιμη παράμετρος την τελευταία μέρα, οι δύο Σκανδιναβοί θα έχουν πιθανότητες να το εκμεταλλευτούν και να διεκδικήσουν τη νίκη – σε ένα από τα πιο απρόβλεπτα Ράλι Ακρόπολις των τελευταίων ετών.
Πιο πίσω, τη δεύτερη μέρα έλαμψε -ξανά- το άστρο του Λάμπρου Αθανασούλα και του συνοδηγού του, Νίκου Ζακχαίου. Ο Έλληνας πρωταθλητής σημείωσε τον 5ο χρόνο στη νυχτερινή Ειδική, έναν 6ο χρόνο και άλλους τέσσερις μέσα στην πρώτη δεκάδα, με το Ford Fiesta WRC!
Στη μοναδική Ε.Δ. που δεν μπήκε μέσα στη δεκάδα του επέλεξε ο ίδιος, διότι διαπίστωσε ότι είχε χαλαρώσει μια βίδα στην ανάρτηση και δεν ήθελε να ρισκάρει. Πάντως, ο Λάμπρος συνήθως δεν έχανε πάνω από ένα δευτερόλεπτο / χιλιόμετρο και έτσι κάνει εντυπωσιακά την αντεπίθεσή του μετά την εγκατάλειψη της πρώτης μέρας εξαιτίας σπασμένης ανάρτησης.
Πρώτοι Έλληνες της γενικής κατάταξης παρέμειναν χθες οι Δημήτρης Ψύλλος και Κώστας Κόντος, που κάνουν αρκετά καλό αγώνα παρά τις ατυχίες που αντιμετωπίζουν με το Mitsubishi Lancer EvoX.
ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ (Μετά τη 2η ημέρα)
Pos | No | Driver-CoDriver/Vehicle | G/C | Stage | Diff 1st |
1 | 1 | LOEBSébastien–ELENADaniel CITROENDS3 WRC | A | 3:20:27.6 | +0.0 |
2 | 2 | OGIERSébastien–INGRASSIAJulien CITROENDS3 WRC | A | 3:20:29.8 | +2.2 |
3 | 11 | SOLBERGPetter–PATTERSONChris CITROENDS3 WRC | A | 3:20:48.5 | +20.9 |
4 | 3 | HIRVONENMikko–LEHTINENJarmo FORDFiesta RS WRC | A | 3:20:50.0 | +22.4 |
5 | 15 | SOLBERGHenning–MINORIlka FORDFiesta RS WRC | A | 3:24:26.5 | +3:58.9 |
6 | 5 | WILSONMatthew–MARTINScott FORDFiesta RS WRC | A | 3:25:57.8 | +5:30.2 |
7 | 8 | RÄIKKÖNENKimi–LINDSTRÖMKaj CITROENDS3 WRC | A | 3:27:23.0 | +6:55.4 |
8 | 25 | HANNINENJuho –MARKKULAMikko-Antero SKODAFabia S2000 | A | 3:29:22.6 | +8:55.0 |
9 | 9 | KUIPERSDennis–MICLOTTEFrederic FORDFiesta RS WRC | A | 3:32:53.3 | +12:25.7 |
10 | 24 | SOUSABernardo–COSTAAntonio FORDFiesta S2000 | A | 3:33:22.9 | +12:55.3 |
11 | 4 | LATVALAJari-Matti–ANTTILAMiikka FORDFiesta RS WRC | A | 3:33:43.9 | +13:16.3 |
12 | 29 | TURÁNFrigyes–ZSIROSGábor FORDFiesta S2000 | A | 3:34:22.1 | +13:54.5 |
13 | 27 | GASSNER JRHermann–WUSTENHAGENKatharina SKODAFabia S2000 | A | 3:35:44.5 | +15:16.9 |
14 | 6 | ØSTBERGMads–ANDERSSONJonas FORDFiesta RS WRC | A | 3:37:03.3 | +16:35.7 |
15 | 21 | PROKOPMartin–TOMÁNEKJan FORDFiesta S2000 | A | 3:38:46.9 | +18:19.3 |
16 | 23 | AL-ATTIYAHNasser–BERNACCHINIGiovanni FORDFiesta S2000 | A | 3:40:21.5 | +19:53.9 |
17 | 16 | KUIPERSRene–HULZEBOSAnnemieke FORDFiesta RS WRC | A | 3:45:20.6 | +24:53.0 |
18 | 53 | KONDRAKHINNikita–ARENANicola MITSUBISHILancer EVO IX | A | 3:50:09.9 | +29:42.3 |
19 | 28 | BRYNILDSENEyvind–MENKERUDCato SKODAFabia S2000 | A | 3:50:29.3 | +30:01.7 |
20 | 12 | OLIVEIRADaniel–MAGALHÃESCarlos MINIJohn Cooper Works | A | 3:52:24.6 | +31:57.0 |
21 | 51 | PSILLOSDimitris–KONTOSKonstantinos MITSUBISHILancer EVO X | A | 3:53:41.3 | +33:13.7 |
22 | 19 | ATHANASSOULASLambros–ZAKHEOSNikolaos FORDFiesta RS WRC | A | 3:54:12.2 | +33:44.6 |
23 | 7 | VILLAGRAFederico–PÉREZ COMPANCJorge FORDFiesta RS WRC | A | 3:54:55.0 | +34:27.4 |
24 | 18 | NOVIKOVEvgeny–GIRAUDETDenis FORDFiesta RS WRC | A | 4:02:00.9 | +41:33.3 |
25 | 26 | KRUUDAKarl–JARVEOJAMartin SKODAFabia S2000 | A | 4:10:33.1 | +50:05.5 |
26 | 59 | KONSTANTAKOSPanos–SIDERAKISTheodoros MITSUBISHILancer EVO VIII | A | 4:15:37.5 | +55:09.9 |
27 | 30 | LLOVERAAlbert–VALLEJODiego FIATAbarth Grande Punto S2000 | A | 4:16:40.7 | +56:13.1 |
28 | 62 | KALTSOUNISHaris–PERIDISAndreas OPELCorsa S1600 | A | 4:17:29.3 | +57:01.7 |
29 | 57 | ZOUNISIoannis–PATRIKOUSSISMihalis SUBARUImpreza WRX STI | A | 4:30:29.1 | +1:10:01.5 |
30 | 58 | TERRASINO–POTOURIDISIoannis SUBARUImpreza WRX STI | A | 4:38:24.7 | +1:17:57.1 |
31 | 56 | COVICarlo–CAMPESANGiorgio SUBARUImpreza WRX STI | A | 4:44:04.7 | +1:23:37.1 |
32 | 64 | MOSCHOPOULOSNikos–PANOUTSOSTheodoros TOYOTAYaris | A | 4:44:50.2 | +1:24:22.6 |
33 | 63 | SEMERAROPaolo–COLOMBODario RENAULTClio RS | A | 4:46:14.0 | +1:25:46.4 |
34 | 60 | WEISSEdith–MORRISSEYMichael MITSUBISHILancer EVO VIII | A | 4:52:45.0 | +1:32:17.4 |
35 | 55 | HALIVELAKISNikolaos–BARDAKISSpyros MITSUBISHILancer EVO IX | A | 5:04:36.9 | +1:44:09.3 |
36 | 61 | HONDAMichael–VICIKOVALydie CITROENC2 S1600 | A | 5:10:42.2 | +1:50:14.6 |
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις