Ένα τεράστιο κεφάλαιο της ιστορίας του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού και ένας εκ των σπουδαιότερων και λαοφιλέστερων οδηγών που γέννησε η χώρα μας, ο Γιώργος Μοσχούς, «έφυγε» από τη ζωή σε ηλικία 67 ετών το απόγευμα της Πέμπτης 7 Απριλίου 2011.

Γεννημένος το 1944 στην Αθήνα, μεγαλούργησε στις εποχές της δόξας των ελληνικών αγώνων, καθώς συμμετείχε σε αγώνες Ταχύτητας, σε Αναβάσεις και σε Ράλι από το μέσον της δεκαετίας του 1960 μέχρι το μέσον της δεκαετίας του 1980.

Η ταχύτητα και ο άκρως θεαματικός τρόπος οδήγησης που πήγαζαν από το αστείρευτο ταλέντο του, καθώς και η πολυετής συνεργασία του με τις επίσημες αγωνιστικές ομάδες της Alfa Romeo και της Nissan, τον κατατάσσουν ανάμεσα στους θρυλικότερους οδηγούς και στις ισχυρότερες προσωπικότητες που κόσμησαν το χώρο.

Ξεκινώντας το 1966, ήταν ο δημιουργός ορισμένων εκ των σημαντικότερων στιγμών των ελληνικών αγώνων: Είτε με τον σηκωμένο τροχό της GTAm στο Τατόι, είτε με την BMW 2002 Electronica στο σιρκουί της Κέρκυρας ή της Νέας Σμύρνης, είτε με το Nissan 240 RS στο Ράλι Ακρόπολις.

Στο Ακρόπολις, συγκεκριμένα, κατάφερε να τερματίσει οκτώ φορές μέσα στην πρώτη οκτάδα. Κορυφαία αποτελέσματα ήταν η 4η θέση του 1976, με Alfa Romeo Alfetta GT και η 5η θέση του 1982, με Datsun Violet GTS. Τέσσερις φορές αναδείχθηκε πρώτος Έλληνας (1981, 1982, 1984, 1985), αρχικά με τα Datsun κι έπειτα με το Nissan 240 RS.

Ο Γιώργος Μοσχούς κηδεύτηκε το Σάββατο (9/04) στο κοιμητήριο Αμαρουσίου. Στην τελευταία του κατοικία τον συνόδευσε η σύζυγός του, κα Δέσποινα Μοσχού, τα παιδιά του και εκατοντάδες συναθλητές του και άνθρωποι των ελληνικών αγώνων.

auto.in.gr