Ο Casey Stoner κατάφερε να πάρει την pole position στη χώρα του Dani Pedrosa και του Jorge Lorenzo, αφήνοντας τους Ισπανούς πίσω του στην πρώτη σειρά της εκκίνησης για το MotoGP της Jerez – 2ο αγώνα του φετινού πρωταθλήματος.

Ο Αυστραλός είπε ότι μπορούσε να είχε κινηθεί ακόμα ταχύτερα και να διευρύνει τη διαφορά 15 εκατοστών του δευτερολέπτου από τους Ισπανούς, όμως στην προσπάθειά του να το πετύχει –στον τελευταίο γύρο του- έχασε το φρενάρισμα στο τέλος της κεντρικής ευθείας και είχε μια ανώδυνη πτώση.

«Το πρωί ήμουν χαρούμενος με την απόδοση της μοτοσικλέτας με χρησιμοποιημένα ελαστικά», εξήγησε ο C. Stoner. «Συμπληρώσαμε προσομοίωση αγώνα και δεν ήμουν μακριά από τον ταχύτερό μου χρόνο, συνεπώς είμαστε πολύ χαρούμενοι.

Το απόγευμα δεν φάνηκε να οδεύουμε προς τη σωστή κατεύθυνση. Κάθε φορά που βρίσκαμε λίγη περισσότερη πρόσφυση, χάναμε την αίσθηση του μπροστινού μέρους κι έτσι προσπαθούσαμε να εντοπίσουμε τη σωστή ισορροπία. Δεν ήμασταν χαρούμενοι με τη μοτοσικλέτα όταν τοποθετήσαμε τη μαλακή γόμα, οπότε μάλλον θα επιστρέψουμε στις ρυθμίσεις που είχαμε στις δοκιμές.

Οι συνθήκες είναι δύσκολες αυτό το τριήμερο – από ώρα σε ώρα είναι εντελώς διαφορετικές. Ο δυνατός άνεμος δυσκολεύει τα πράγματα και μας αναγκάζει να πιέζουμε το μπροστινό μέρος λίγο πιο πολύ από όσο θα θέλαμε», κατέληξε ο Αυστραλός.

Ο Dani Pedrosa, στο μεταξύ, δεν είναι αισιόδοξος ότι η φυσική του κατάσταση θα του επιτρέψει να διεκδικήσει μέχρι τέλους τη νίκη στον αγώνα. Ο Ισπανός τις επόμενες ημέρες θα υποβληθεί σε νέα χειρουργική επέμβαση στον ώμο του, έπειτα από υποτροπή που υπέστη στην κλείδα του μετά το περσινό ατύχημα στο MotoGP Ιαπωνίας.

Η μεγαλύτερη είδηση των δοκιμών κατάταξης, πάντως, ήταν ότι ο Jorge Lorenzo έφτασε στο ενάμισι δέκατο από τη Honda του Casey Stoner και στα μόλις τρία χιλιοστά του δευτερολέπτου από εκείνη του Dani Pedrosa. Ο πρωταθλητής είπε ότι η Yamaha M1 έχει βελτιωθεί πολύ, ειδικά στα φρένα, αλλά κρατά χαμηλούς τόνους για τον αγώνα.

«Αισθάνομαι αισιόδοξος, αλλά είμαστε ακόμα λίγο πίσω από τους αναβάτες της Honda κι ελπίζουμε στον αγώνα, που θα είναι δύσκολος, να είμαστε πιο κοντά», είπε ο Ισπανός – συμπληρώνοντας ότι η Μ1 ανταποκρίνεται στις καιρικές συνθήκες καλύτερα από τις άλλες μοτοσικλέτες.

Ο Valentino Rossi θα θέλει να ξεχάσει το συντομότερο αυτές τις δοκιμές, διότι είχε μια πτώση και κατέληξε στη 12η θέση της εκκίνησης, με την εφεδρική μοτοσικλέτα.

Ο Ιταλός ήταν ένας από τους πολλούς που έπεσαν. Στην αμμοπαγίδα, χωρίς σοβαρές συνέπειες, βρέθηκαν και οι Randy de Puniet, Ben Spies, Colin Edwards και Hiroshi Aoyama.

MOTOGP JEREZ 2011
ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ
1. Stoner (Honda) 1:38.757
2. Pedrosa (Honda) +0.158
3. Lorenzo (Yamaha) +0.161
4. Spies (Yamaha) +0.633
5. Simoncelli (Gresini Honda) +0.729
6. Dovizioso (Honda) +0.952
7. De Puniet (Pramac Ducati) +1.135
8. Edwards (Tech3 Yamaha) +1.138
9. Crutchlow (Tech3 Yamaha) +1.262
10. Aoyama (Gresini Honda) +1.411
11. Hayden (Ducati) +1.418
12. Rossi (Ducati) +1.428
13. Barbera (Aspar Ducati) +1.460
14. Hopkins (Suzuki) +1.553
15. Capirossi (Pramac Ducati) +1.766
16. Abraham (Cardion Ducati) +1.844
17. Elias (LCR Honda) +2.357

auto.in.gr