Με την υβριδική τεχνολογία συνδέεται η παρουσία της Porsche στην 81η Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης.

Η γερμανική φίρμα αποκαλύπτει την υβριδική εκδοχή της μέχρι σήμερα γνωστής Panamera, ενός επιβλητικού Gran Turismo, που χάρη στον συνδυασμό ενός υπερτροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα 3,0 λίτρων με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, καταναλώνει μόλις 7,1 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα.

Φυσικά από την Panamera S Hybrid δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι επιδόσεις. Το υβριδικό σύνολο που προέρχεται από την Cayenne S Hybrid αποδίδει συνδυαστικά 380 ίππους, επιταχύνοντας την τετράθυρη Porsche από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 6 δευτερόλεπτα.

Εξίσου εντυπωσιακή είναι και η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου, αγγίζοντας τα 270 χλμ./ώρα, ενώ μέχρι την ταχύτητα των 80 χλμ./ώρα και την απόσταση των 2 χιλιομέτρων, έχει τη δυνατότητα να κινείται με την αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας.

Η Panamera S Hybrid θα διατεθεί στη γερμανική αγορά τον Ιούνιο, κοστίζοντας 106.185 ευρώ.

Ανάμεσα στις Cayman R των 330 ίππων και την 918 RSR, που παρουσιάζονται για πρώτη φορά σε ευρωπαϊκό έδαφος και στις εκδόσεις περιορισμένης παραγωγής “Black Edition” της 911 και Boxster S, ξεχωρίζει το υβριδικό δημιούργημα του Ferdinand Porsche.

Έχοντας κατασκευαστεί το 1900 αποτελεί το πρώτο υβριδικό δείγμα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, το οποίο 111 χρόνια αργότερα επιστρέφει στο προσκήνιο χάρη στις προσπάθειες της Porsche να δημιουργήσει ένα πιστό αντίγραφο.

auto.in.gr