Στην ηλεκτροκίνηση φαίνεται πως επενδύει το μέλλον της και η Honda, μετά και την ευρωπαϊκή πρεμιέρα του EV Concept.

Το μηδενικών ρύπων πρωτότυπο της Honda δανείζεται το αμάξωμα του μέχρι σήμερα γνωστού Jazz και τον ηλεκτροκινητήρα του FCX Clarity, φτάνοντας την τελική ταχύτητα των 144 χλμ./ώρα.

Οι μπαταρίες λιθίου-ιόντων με τις οποίες εξοπλίζεται του εξασφαλίζουν αυτονομία 160 χιλιομέτρων, ενώ η πλήρης επαναφόρτισή τους διαρκεί περίπου 12 ώρες.

Στα πρότυπα του CR-Z, το EV Concept διαθέτει τρία προγράμματα οδήγησης, τα οποία επιτρέπουν στον οδηγό να προσαρμόσει τα χαρακτηριστικά κίνησης του αυτοκινήτου στις δικές του προτιμήσεις.

Στην ίδια λογική κινείται και η νέα υβριδική πλατφόρμα της Honda. Σε αντίθεση με ότι ισχύει σήμερα για τα υβριδικά μοντέλα της φίρμας, η plug-in hybrid πρόταση της Honda θα εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες και ένα δίλιτρο μοτέρ τεχνολογίας i-VTEC, διατηρώντας παράλληλα τη δυνατότητα να κινείται με την αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας.

Συγκεκριμένα, μετά από μια πλήρη φόρτιση διάρκειας 2,5 ωρών, οι μπαταρίες λιθίου-ιόντων εξασφαλίζουν μέγιστη αυτονομία 24 χιλιομέτρων.

Τέλος, με αλλαγές στο σύνολο των χαρακτηριστικών τους επιστρέφουν τα Jazz και Accord με το δεύτερο να αποκτά μια ισχυρότερη βενζινοκίνητη έκδοση 2,0 λίτρων.

Το Accord Τype S θα είναι πλέον διαθέσιμο σε όλη την ευρωπαϊκή αγορά αποδίδοντας 180 ίππους και ενισχύοντας το δυναμικό του προφίλ με τις απαραίτητες αλλαγές στο σχεδιασμό του αμαξώματος και στο διάκοσμο του εσωτερικού.

auto.in.gr