Η Daihatsu αποσύρεται από την ευρωπαϊκή αγορά
Η δραματική πτώση των πωλήσεων και η μη ευνοϊκή ισοτιμία γιεν-ευρώ οδήγησαν την Daihatsu στην απόφαση να τερματίσει τις πωλήσεις της στην ευρωπαϊκή αγορά το 2013.
Spotlight
- Ξεκίνησαν οι αποχές των μαθητών εξαιτίας των συγχωνεύσεων τμημάτων στα σχολεία
- Ξανανοίγει για χάρη της Microsoft το εργοστάσιο του χειρότερου πυρηνικού ατυχήματος στην αμερικανική ιστορία
- Εγκλωβισμένοι στα πατρικά τους οι νέοι – «Θηλιά» το υψηλό κόστος ζωής και τα υψηλά ενοίκια
- Στη Βουλή η αποκάλυψη του in για τους ελαιοπαραγωγούς – Η ερώτηση Χαρίτση και η απάντηση Τσιάρα
Οριστική όπως όλα δείχνουν είναι η απόφαση της Daihatsu να αποσυρθεί από την ευρωπαϊκή αγορά.
Η ιαπωνική φίρμα που εξειδικεύεται στην εξέλιξη και την παραγωγή αυτοκινήτων πόλης έχει βρεθεί σε δυσμενή θέση εξαιτίας της δραματικής πτώσης των πωλήσεών της στην ευρωπαϊκή ήπειρο.
Συγκεκριμένα το 2010 η Daihatsu διέθεσε σε δέκα ευρωπαϊκές χώρες μόλις 19.300 αυτοκίνητα, ενώ το 2007 οι πωλήσεις της είχαν φτάσει τις 58.600 μονάδες.
Παράλληλα, η ισχυροποίηση του γιεν απέναντι στο κοινό ευρωπαϊκό νόμισμα και την στερλίνα κάνει τις εξαγωγές της ιαπωνικής φίρμας στην γηραιά ήπειρο ασύμφορες, ενώ σημαντικό είναι και το εμπόδιο των ευρωπαϊκών κανονισμών για τις εκπομπές CO2.
Παρότι οι πωλήσεις της Daihatsu στην Ευρώπη θα τερματιστούν στις αρχές του 2013, οι after sales υπηρεσίες πρόκειται να διατηρηθούν.
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις