MotoGP 2011 – Δοκιμές Valencia, 1η μέρα: Ο πρωταθλητής έμεινε στην κορυφή
Ο Jorge Lorenzo πέτυχε τον ταχύτερο γύρο την πρώτη ημέρα δοκιμών των νέων μοτοσικλετών του 2011, στη Valencia της Ισπανίας. Διαβάστε τις εντυπώσεις του Ισπανού από τη νέα Yamaha M1 και της Ducati άπό την πρώτη ημέρα συνεργασίας με τον Valentino Rossi.
Με το Νο1 στο ρύγχος της Yamaha M1, ο παγκόσμιος πρωταθλητής MotoGP 2010 Jorge Lorenzo σημείωσε τον ταχύτερο γύρο της πρώτης ημέρας των δοκιμών του σπορ ενόψει του 2011 στη Βαλένθια της Ισπανίας.
Στο ντεμπούτο τους με τη Honda και την εργοστασιακή Yamaha οι Casey Stoner και Ben Spies βρέθηκαν στο ίδιο δευτερόλεπτο με τον J. Lorenzo – όπως και ο Dani Pedrosa, που χρησιμοποιούσε τη φετινή Honda RC212V, σε αντίθεση με τον C. Stoner που είχε την πρωτότυπη μοτοσικλέτα του 2011 (διαβάστε εδώ περισσότερα).
Ο Valentino Rossi ήταν σχεδόν δύο δευτερόλεπτα πίσω από τον Ισπανό πρώην ομόλογό του στη Yamaha, ωστόσο ο Ιταλός επικεντρώθηκε στις δοκιμές των δύο κινητήρων της Ducati, αλλά και στην αποκόμιση των πρώτων εμπειριών από την πρωτότυπη Ducati GP11 της επόμενης χρονιάς.
Ο Filippo Preziosi, αγωνιστικός διευθυντής της Ducati, εξήγησε για την πρώτη μέρα δοκιμών του «γιατρού» με την ομάδα της Μπολόνιας: «Σίγουρα ήταν συναρπαστική ημέρα. Το κυριότερο στοιχείο ήταν τα θετικά σχόλια του Valentino και η δυνατότητά του για ανάλυση.
Σήμερα δοκίμασε τη GP11 με τον κινητήρα ‘big bang’ και τυπικές ρυθμίσεις, τις οποίες σταδιακά προσάρμοσε στο οδηγικό του στιλ. Το πρώτο του σχόλιο όταν σήκωσε τη ζελατίνα του κράνους ήταν θετικό για την μετάδοση της ισχύος του κινητήρα και έπειτα έδωσε ορισμένες εντυπωσιακές τεχνικές λεπτομέρειες.
Σίγουρα έχουμε πολλά να κάνουμε για να προσαρμόσουμε τη μοτοσικλέτα στο οδηγικό του στιλ, αλλά είναι αληθινά καλή και ενδιαφέρουσα αυτή η διαδικασία. Δουλέψαμε στη γεωμετρία και τις ρυθμίσεις σήμερα για να δούμε τις αντιδράσεις της μοτοσικλέτας και να αποκτήσουμε εμπειρία στη συνεργασία με τον Vale αλλά και τον [αρχιμηχανικό του] Jeremy [Burgess].
Στο τέλος της ημέρας δοκίμασε τον κινητήρα ‘screamer’, αλλά θα αναλύσουμε περισσότερο αύριο τους δύο κινητήρες, διότι μεταδίδουν την ισχύ με πολύ διαφορετικό τρόπο. Ο ‘big bang’ έχει πιο ομαλή καμπύλη ροπής, ενώ ο ‘screamer’ είναι πιο βίαιος, αλλά επίσης και πιο ισχυρός».
Πίσω στον Jorge Lorenzo, ο Ισπανός οδήγησε την πρωτότυπη Yamaha M1 του 2011 και είπε: «Σήμερα δοκιμάσαμε το νέο σασί της Μ1 του 2011 και παρότι δεν δείχνει καλύτερο, δεν είναι χειρότερο, αν και είναι νωρίς για να πούμε πολλά για αυτό.
Επίσης δοκιμάσαμε τις νέες αναρτήσεις της Ohlins, που μου έδωσαν καλύτερη αίσθηση στην πίστα, ειδικά στη μέση της στροφής. Ο νέος κινητήρας φαίνεται να σηκώνει λιγότερο τον εμπρός τροχό, αλλά θα δούμε περισσότερα στις αυριανές δοκιμές. Θα αφοσιωθούμε στην εξέταση κάθε νέου εξαρτήματος, αν είναι βελτιωμένο ή όχι και θα ασχοληθούμε με τα πάντα», κατέληξε ο πρωταθλητής.
Δίπλα του, ο Ben Spies –αντικαταστάτης του V. Rossi- έκανε το ντεμπούτο του με την εργοστασιακή Yamaha, συμπλήρωσε 42 γύρους και δήλωσε: «Από την πρώτη μέρα είμαι σούπερ ευχαριστημένος με την ομάδα. Πολλά είναι νέα για μένα, συμπεριλαμβανομένης της πρωτότυπης μοτοσικλέτας του 2011.
Είναι πολλές οι αλλαγές σε σχέση με το χρόνο που πέρασε κι έτσι πέρασα την ημέρα για να τις συνηθίσω, καθώς και για τη συνεργασία με το νέο Ιάπωνα μηχανικό μου που είναι πολύ, πολύ καλός.
Είμαι αληθινά χαρούμενος, μπορώ να αισθανθώ τη δυναμική της μοτοσικλέτας και νομίζω ότι θα βελτιωθεί ακόμα περισσότερο. Αύριο θα δοκιμάσουμε ορισμένα νέα εξαρτήματα και νέα ελαστικά – νομίζω ότι πετύχαμε πολλά σήμερα».
Ο διάδοχος του B. Spies στην Tech3 Yamaha, Cal Crutchlow, είχε μια ανώδυνη πτώση την πρώτη του πλήρη ημέρα δοκιμών στο σπορ. «Είχαμε φρέσκα ελαστικά εκείνη τη στιγμή, το μπροστινό ήταν σκληρότερο, και δεν ξέρω αν η πίστα ήταν βρώμικη από τη βροχή – αλλά κατάφερα να πέσω χωρίς λόγο!», είπε ο Βρετανός.
Πτώση είχε –επίσης χωρίς σοβαρές συνέπειες- και ο Nicky Hayden της Ducati, ενώ καλά κύλησε το ντεμπούτο των Loris Capirossi και Randy de Puniet με την Pramac Ducati, του Hiroshi Aoyama με τη Gresini Honda, του Toni Elias με την LCR Honda και του Karel Abraham με την ιδιωτική Cardion ab Ducati.
ΔΟΚΙΜΕΣ MOTOGP VALENCIA
ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ
1. Lorenzo (Yamaha) 1:32.012
2. Stoner (Honda) +0.763
3. Spies (Yamaha) +0.866
4. Pedrosa (Honda) +0.900
5. Simoncelli (Gresini Honda) +0.907
6. Dovizioso (Honda) +1.178
7. Edwards (Tech3 Yamaha) +1.501
8. Bautista (Suzuki) +1.546
9. Hayden (Ducati) +1.704
10. Rossi (Ducati) +1.870
11. De Puniet (Pramac Ducati) +1.902
auto.in.gr
- Μπεσίκτας – Πανιώνιος 101-83: Οι κυανέρυθροι έμειναν από δυνάμεις στο τέλος
- Κίμπερλι Γκίλφοϊλ: Η Β. Ελλάδα είναι ζωτικής σημασίας για τη δύναμη και το βάθος της διμερούς σχέσης ΗΠΑ-Ελλάδας
- Ωμή παρέμβαση Τραμπ υπέρ των ακροδεξιών κομμάτων στην Ευρώπη – Προειδοποιεί για «μεγάλη αντικατάσταση»
- ΠΑΟΚ: Εκτός δράσης για ένα μήνα ο Μιχαηλίδης
- ΛΔ Κονγκό: Αμείωτοι οι βομβαρδισμοί παρά την ειρηνευτική συμφωνία – «Εκρήγνυνται πάνω από τα σπίτια»
- Η Κιμ Καρντάσιαν αποκαλύπτει τον λόγο για τον οποίο άλλαξε το όνομά της πριν από 18 χρόνια