Έχουν περάσει τριάντα χρόνια από την ημέρα που η Audi παρουσίασε για πρώτη φορά στην έκθεση αυτοκινήτου στη Γενεύη το quattro.

Με αφορμή αυτήν την επέτειο, η γερμανική φίρμα επιδεικνύει σήμερα τη σύγχρονη εκδοχή του αυτοκινήτου.

Το quattro concept έχει βασιστεί στο RS5, φτάνοντας σε μήκος τα 4,28 μέτρα και διαθέτοντας ρετρό χαρακτηριστικά που παραπέμπουν στο γεμάτο επιτυχίες παρελθόν του.

Ο λιτός σχεδιασμός του ταμπλό συμβαδίζει αρμονικά με την υψηλή ποιότητα κατασκευής και τον προηγμένο εξοπλισμό, την ίδια στιγμή που ο πεντακύλινδρος κινητήρας των 2,5 λίτρων αποδίδει, με την βοήθεια ενός μηχανικού υπερσυμπιεστή, 408 ίππους και 480 Nm ροπής.

Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, το πρωτότυπο Quattro επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα, εκμεταλλευόμενο μεταξύ άλλων και το περιορισμένο βάρος του αμαξώματός του (1.300 κιλά).

Μια θέση στο μέλλον της Audi εξακολουθεί να διεκδικεί το εντυπωσιακό e-tron, το οποίο απέκτησε πλέον και ανοιχτή έκδοση.

Πίσω από τις καλοσχεδιασμένες επιφάνειες του e-tron Spyder κρύβεται ένα υβριδικό σύνολο, το οποίο συνδυάζει τη λειτουργία ενός τοποθετημένου στον πίσω άξονα V6 πετρελαιοκινήτηρα 300 ίππων με δύο ηλεκτρικά μοτέρ.

Παρά τις εκρηκτικές επιδόσεις, το e-tron Spyder ολοκληρώνει τη διαδικασία του «0-100» σε 4,4 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, η μέση τιμή της κατανάλωσης καυσίμου δεν ξεπερνά τα 2,2 λίτρα/100 χλμ.

Πιο κοντά στην πραγματικότητα βρίσκεται, δίχως καμία αμφιβολία, το A7 Sportback -ένα μεγαλοπρεπές τετράθυρο coupe 4,97 μέτρων που θα εξοπλίζεται με V6 κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου- το ισχυρότερο A1 1,4 TFSI με το διπλά υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ των 180 ίππων, το R8 GT με τον V10 κινητήρα των 560 ίππων και το μικρότερο σε χωρητικότητα και ισχύ R8 Spyder quattro με τον FSI των 4,2 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 430 ίππους.

auto.in.gr