Τρίτη 30 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Διπλωματική πρωτοβουλία για τον αγωγό Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη θα αναλάβει η Αθήνα

Διπλωματική πρωτοβουλία για τον αγωγό Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη θα αναλάβει η Αθήνα

Διπλωματική πρωτοβουλία, «ενδεχομένως και σε λίγες εβδομάδες» σύμφωνα με την κυβέρνηση, θα αναλάβει η Αθήνα για τον αγωγό φυσικού αερίου Μπρουγκάς-Αλεξανδρούπολης μετά την απόφαση της Βουλγαρίας να εγκαταλείψει το έργο. Οι κινήσεις της Αθήνας θα γίνουν «με την προετοιμασία και τη μεθόδευση που θεωρούμε ότι ευνοεί τα ελληνικά συμφέροντα» ανέφερε ο υφυπουργός Ενέργειας.

Διπλωματική πρωτοβουλία, «ενδεχομένως και σε λίγες εβδομάδες» σύμφωνα με
την κυβέρνηση, θα αναλάβει η Αθήνα για τον αγωγό φυσικού αερίου
Μπρουγκάς-Αλεξανδρούπολης μετά την απόφαση της Βουλγαρίας να
εγκαταλείψει το έργο.

Προαναγγέλλοντας στη Βουλή τις κινήσεις της Αθήνας, μετά από σχετική επερώτηση της ΝΔ για το ζήτημα, ο υφυπουργός Ενέργειας Γ.Μανιάτης ανέφερε ότι η πρωτοβουλία θα ληφθεί «με την προετοιμασία και τη μεθόδευση που θεωρούμε ότι ευνοεί τα ελληνικά συμφέροντα».

Ο υφυπουργός ανέφερε ότι η κυβέρνηση δεν έχει αλλάξει πολιτική στο θέμα και ανησυχεί για τις αρνητικές εξελίξεις από τη Βουλγαρία.

Οι βουλευτές της ΝΔ είχαν κατηγορήσει την κυβέρνηση στην επερώτησή τους για διγλωσσία σε σχέση με τον
αγωγό και διπλωματική αδράνεια απέναντι στη στάση της Βουλγαρίας. Ο πρώτος επερωτών, Δ. Αβραμόπουλος, αφού αναφέρθηκε στις προσπάθειες του
ιδίου και του κόμματός του για την επίτευξη των συμφωνιών κατασκευής του
έργου, υπογράμμισε πως οι συμφωνίες εμπεριέχουν και ρήτρες αποζημίωσης
των εταίρων, σε περίπτωση που κάποιο μέρος, αποσυρθεί οικεία βουλήσει.

Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της αξιωματικής αντιπολίτευσης υπενθύμισε τις ενεργειακές σχέσεις που εξακολουθεί να
έχει η Ελλάδα με την Βουλγαρία (αγωγοί ITGI και IGP) και ζήτησε
διπλωματική πίεση εκ μέρους της Ελλάδας προς την Βουλγαρία, για να μην
ματαιωθεί το έργο.

«Ενδεχόμενες ευθύνες της σημερινής κυβέρνησης για την ακύρωση του έργου»
εντόπισε και ο Γ.Ζιώγας από το ΚΚΕ, υποστηρίζοντας ότι «ο Πρωθυπουργός
δεν άσκησε καμία πίεση από πλευράς του για την υλοποίηση της συμφωνίας.
Βρήκε πρόθυμο αρωγό και ορισμένες μη κυβερνητικές οργανώσεις, που
στηρίζουν την υποτιθέμενη πράσινη, αλλά στην πραγματικότητα, άκρως
καπιταλιστική ανάπτυξη».

«Η αδράνεια στοιχίζει σε αυτές τις περιπτώσεις» ανέφερε σχετικά ο Αστ.Ροντούλης του ΛΑΟΣ, λέγοντας πως «επειδή υπήρξαν
δηλώσεις της υπουργού Περιβάλλοντος της Βουλγαρίας, ότι το ζήτημα θα
λήξει τον Φεβρουάριο του 2011, σκεφτείτε το ενδεχόμενο κάποιοι να
παίζουν ένα σκληρό ενεργειακό πόκερ και να μπλοφάρουν».

Η Ηρώ Διώτη από τον ΣΥΡΙΖΑ ανέφερε ότι τα οικονομικά κέρδη των 35 εκατ. ευρώ το χρόνο δεν
ισοφαρίζουν τους κινδύνους για το περιβάλλον και την τοπική
ιχθυοπαραγωγή που εγκυμονεί η κατασκευή του αγωγού.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ-ΜΠΕ

Sports in

Αυτός έκανε άνω – κάτω την Άστον Βίλα

Ο Αλβανός επιθετικός, Έρνεστ Μούτσι προκάλεσε πολλά προβλήματα στην άμυνα της αγγλικής ομάδας και η Μπεσίκτας πλήρωσε δέκα εκατ. ευρώ στην Λέγκια για να τον αποκτήσει

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 30 Απριλίου 2024