Ξεκινήστε τη δημιουργία μιας διαφημιστικής εκστρατείας στο Facebook από τη σελίδα http://www.facebook.com/ads/create/

Από τη σελίδα αυτή, μπορείτε να δείτε στοιχεία για τον αριθμό των μελών του Facebook που θεωρητικά θα μπορούσατε να προσεγγίσετε παίζοντας με τα διαθέσιμα κριτήρια.

Έτσι, για παράδειγμα αποκαλύπτεται ότι τα μέλη του Facebook που δηλώνουν ότι κατοικούν στην Ελλάδα είναι 2.849.100. Εάν περιοριστείτε σε αυτούς που είναι από 30 ετών και άνω, τότε το κοινό σας θα είναι 1.016.860 μέλη.

Αλλα διαθέσιμα φίλτρα είναι:

Φύλο, Interested In (που ενδιαφέρονται για…), Relationship (Παντρεμένοι, Ανύπαντροι…), Γλώσσα, Likes & Interests (τα ενδιαφέροντά τους) και τέλος Education & Work. Βέβαια, από αυτά τα σημαντικότερα για μια επιχείρηση που αναζητά δυνητικούς πελάτες στο μεγαλύτερο σάιτ κοινωνικής δικτύωσης και στην Ελλάδα είναι τα ενδιαφέροντα, η εκπαίδευση και η εργασία. Έτσι, μπορείτε να δείτε πόσοι θα μπορούσαν να επιδείξουν ενδιαφέρον για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Προσέξτε ότι ενδέχεται όσο περισσότερα Likes & Interests επιλέξετε τόσο μεγαλύτερο να είναι το κοινό σας (αν και είναι πιθανό να συμβεί και το αντίθετο). Αρχίστε να πληκτρολογείτε (δυστυχώς, όχι στην ελληνική γλώσσα) ενδιαφέροντα ή προτιμήσεις και θα δείτε τον αριθμό των δυνητικά ενδιαφερόμενων μελών της υπηρεσίας να μεγαλώνει (ο αριθμός αυτός παράγεται δυναμικά, ανάλογα με τα κριτήρια που εισάγετε).

Κάθε μέλος του Facebook δηλώνει στο προφίλ του Likes & Interests. Αυτά όμως εμπλουτίζονται από άλλα στοιχεία που αποκαλύπτει έμμεσα ο χρήστης σε άλλες ενότητες του προφίλ του, όπως στα Activities (δραστηριότητες), Interests (ενδιαφέροντα), Favorite
Music (αγαπημένη μουσική), Favorite TV Shows (αγαπημένες τηλεοπτικές σειρές), Favorite Movies (αγαπημένες ταινίες), και Favorite Books (αγαπημένα βιβλία). Επιπλέον στοιχεία μπορεί να αποκαλύπτονται από τα ονόματα στα Group ή στις Σελίδες που συμμετέχει ο χρήστης ή στις σελίδες που δηλώνει fan ή τέλος από το δεδηλωμένο του επάγγελμα ή ενασχόληση.

Αν δεν τους πειράζει που αποκάλυψαν ηθελημένα ή αθέλητα αυτά τα στοιχεία, τότε πιάσατε λαβράκι…

In.gr Τεχνολογία