Πέμπτη 02 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Θρίαμβος Λάτβαλα στη Σαρδηνία, εκτός βάθρου ο Λοέμπ

Θρίαμβος Λάτβαλα στη Σαρδηνία, εκτός βάθρου ο Λοέμπ

Ο Φινλανδός Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα έβαλε τέλος στο νικηφόρο σερί των πέντε αγώνων που μετρούσε ο Σεμπάστιαν Λοέμπ, μετά τη νίκη του στο Ράλι Σαρδηνίας, πρώτη για τη Ford στο φετινό WRC. Δεύτερος ήταν ο συμπατριώτης του, Μίκο Χίρβονεν, αφήνοντας τον Λοέμπ αρχικά στην τρίτη θέση της τελικής κατάταξης, όμως, έγινε... 4η, αφού τιμωρήθηκε με ποινή 2 λεπτών και έτσι στο βάθρο ανέβηκε ο Νορβηγός Πέτερ Σόλμπεργκ της Citroen. Επόμενος σταθμός το Ράλι Ακρόπολις!

89

Ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα έβαλε τέλος στο νικηφόρο σερί των πέντε αγώνων που μετρούσε ο Σεμπάστιαν Λοέμπ, μετά τη νίκη του στο Ράλι Σαρδηνίας, πρώτη για τη Ford στο φετινό WRC.

Ο Φινλανδός οδήγησε το 1-2 της ομάδας μπροστά από τον συμπατριώτη του, Μίκο Χίρβονεν, αφήνοντας τον Λοέμπ αρχικά στην τρίτη θέση της τελικής κατάταξης, όμως, έγινε… 4η, αφού τιμωρήθηκε με ποινή 2 λεπτών (καθώς οι κριτές αποφάσισαν ότι παρέβη τους κανονισμούς με τις ζώνες ασφαλείας λίγο πριν πάθει το κλατάρισμα το Σάββατο) και έτσι στο βάθρο ανέβηκε ο ο Νορβηγός Πέτερ Σόλμπεργκ της Citroen.

«Είναι μια μεγάλη ανακούφιση», είπε ο Λάτβαλα, ο οποίος είχε ξεκινήσει τη σεζόν με μια σειρά από λάθη, πετώντας στα «σκουπίδια» κρίσιμους βαθμούς για τη μάχη που δίνει η Ford με την Citroen στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

«Ηταν σπουδαίο πράγμα που κατάφερα να κερδίσω αυτό το ράλι, σημαίνει πραγματικά πολλά για μένα. Ηταν απίστευτο, αλλά ήμουν και λίγο τυχερός καθώς κάποια πράγματα ήταν με το μέρος μου. Η νίκη αυτή έρχεται σε ένα σημαντικό ράλι».

Ο Λάτβαλα πήγε στην τελευταία μέρα του αγώνα με ένα προβάδισμα μόλις 10 δευτερολέπτων έναντι του Χίρβονεν και έμοιαζε πολύ πιθανό να έχανε την πρωτοπορία από τον team mate του, καθώς είχε το δύσκολο έργο μπαίνει πρώτος στο δρόμο.

Ομως το γεγονός αυτό αποδείχτηκε πλεονέκτημα για τον Λάτβαλα αντί για μειονέκτημα, καθώς η σκόνη που σήκωνε, έμενε για πολύ ώρα στον αέρα λόγω της άπνοιας, περιορίζοντας σημαντικά την ορατότητα του Χίρβονεν και των πιο πίσω οδηγών.

Ετσι ο Λάτβαλα κατάφερε να ανοίξει την διαφορά του στην πρωτοπορία και τελικά να φτάσει στον τερματισμό 29.4 μπροστά από τον team mate του.

Από την πλευρά του ο Λοέμπ, έχοντας χάσει πάνω από ένα λεπτό το απόγευμα του Σαββάτου, όταν αναγκάστηκε να σταματήσει για να αλλάξει ένα κλαταρισμένο λάστιχο, το μόνο που κατάφερε ήταν να ξεπεράσει τον Πέτερ Σόλμπεργκ και να βρεθεί αρχικά στην τρίτη θέση.

Παρόλα αυτά, ο Γάλλος οδηγός της Citroen παραμένει με άνεση στην πρωτοπορία του πρωταθλήματος, έχοντας μια διαφορά της τάξεως των 16 βαθμών έναντι του δεύτερου Χίρβονεν.

«Ακόμα και έτσι πήραμε την τρίτη θέση, αλλά τελικά πέσασε στην τέταρτη, όμως, κρατάμε την πρωτοπορία στο πρωτάθλημα. Για την ώρα έτσι έχουν τα πράγματα», είπε ο Λοέμπ.

«Δεν δούλεψε για μας αυτό το Σαββατοκύριακο, πήγαν όλα άσχημα, οπότε το αποτέλεσμα δεν είναι και τόσο κακό».

Η πρώτη οκτάδα στο ράλι Σαρδηνίας:
1. Γιάρι-Μάτι Λατβάλα (Φινλανδία/Φορντ) 4 ώρες 00:55.7
2. Μίκο Χιρβόνεν (Φινλανδία/Φορντ) +00:29.4
3. Πέτερ Σόλμπεργκ (Νορβηγία/Σιτροέν) +01:57.6
4. Σεμπαστιάν Λοέμπ (Γαλλία/Σιτροέν) +03:43.7
5. Εβγένι Νοβίκοφ (Ρωσία/Σιτροέν) +05:11.8
6. Μάθιου Γουίλσον (Βρετανία/Φορντ) +07:29.3
7. Μαντς Όστμπεργκ (Νορβηγία/Σουμπαρού) +13:20.6
8. Χένινγκ Σόλμπεργκ (Νορβηγία/Φορντ) +13:21.2

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ
1. Σεμπαστιάν Λοέμπ (Γαλλία) 55 βαθμοί
2. Μίκο Χιρβόνεν (Φινλανδία) 38
3. Ντάνι Σόρντο (Ισπανία) 31
4. Χένινγκ Σόλμπεργκ (Νορβηγία) 21
5. Πέτερ Σόλμπεργκ (Νορβηγία) 20
6. Γιάρι-Μάτι Λατβάλα (Φινλανδία) 19
7. Μάθιου Γουίλσον (Βρετανία) 15
8. Φεντερίκο Βιγιάγκρα (Αργεντινή) 9
9. Μαντς Όστμπεργκ (Νορβηγία) 5
10. Σεμνπαστέν Όγκιερ (Νορβηγία) 5
11. Κρις Ατκινσον (Αυστραλία) 4
12. Εβγένι Νοβίκοφ (Ρωσία) 4
13. Κόνραντ Ράουτενμπαχ (Ζιμπάμπουε) 3
14. Χαλίντ Αλ Κασίμι (Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα) 3
15. Ούρμο Αάβα (Εσθονία) 1
. Ν. Αλ-Ατία (Κατάρ) 1

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
1. Σιτροέν 89 βαθμοί
2. Φορντ 61
3. Stobart Φορντ 44
4. Σιτροέν Junior Team 20
5. Munchis Φορντ 12

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,www.sport.gr,ΑΠΕ-ΜΠΕ

Sports in

«Μονόδρομος» το VAR και στο μπάσκετ – Εφαρμογή στο τελευταίο κρίσιμο δίλεπτο και για όλες τις αποφάσεις

Μια είναι η λύση για να μπει τέλος σε «εμετικές» διαιτησίες, όπως αυτή που είδαμε στο Ολυμπιακός - Μπαρτσελόνα το βράδυ της Τρίτης

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 02 Μαϊου 2024