26

Ο Μίκαελ Σουμάχερ κατέκτησε την 90η νίκη της καριέρας του στο GP της Μόντσα, την ίδια στιγμή που ο Φερνάντο Αλόνσο εγκατέλειπε λόγω σπασμένου κινητήρα. Ο Σούμι μείωσε τη διαφορά από τον παγκόσμιο πρωταθλητή στους 2 βαθμούς και όλα πλέον είναι ανοικτά στους 3 αγώνες που μένουν μέχρι το τέλος της χρονιάς.

Οι 130.000 τιφόζι της Ferrari, που βρέθηκαν στις κερκίδες της πίστας της Μόντσα για να δουν ίσως για τελευταία φορά τον Σούμι με το κόκκινο μονοθέσιο στην Ιταλία, πανηγύρισαν έξαλλα την επιτυχία του γερμανού πιλότου. Η χαρά ήταν διπλή, καθώς είδαν τον κινητήρα της Renault του Αλόνσο να σπάει, κάτι που είχε να συμβεί από τον τελευταίο αγώνα του 2003, στην Σουζούκα!

Δεύτερος ήταν ο poleman, Κίμι Ράικονεν, ενώ η έκπληξη του αγώνα, ο πολωνός Ρόμπερτ Κούμπικα, ανέβηκε στην τρίτη θέση του βάθρου μόλις στον 3ο αγώνα της καριέρας του στην F1. Τέταρτος ήταν ο Τζιανκάρλο Φιζικέλα, οι δύο Honda ακολούθησαν, με τον Τζένσον Μπάτον στην 5η και τον Ρούμπενς Μπαρικέλο στην 6η θέση αντίστοιχα, ενώ την βαθμολογούμενη 8άδα συμπλήρωσαν οι Γιάρνο Τρούλι και Νικ Χάιντφελντ.

Καθαρή ήταν η εκκίνηση για τους πρώτους, με τον Χάιντφελντ να προσπαθεί να περάσει τον Μίκαελ Σουμάχερ, όμως ο γερμανός υπερασπίστηκε με επιτυχία την δεύτερη θέση. Ο Ράικονεν διατήρησε την πρωτοπορία, ενώ ο Αλόνσο έκανε πολύ καλή εκκίνηση, περνώντας κατά σειρά Φιζικέλα, Μπαρικέλο και ντε λα Ρόσα, για να βρεθεί στην 7η θέση. Καταπληκτικά πετάχτηκε και ο Κούμπικα, ο οποίος πέρασε τον Μπάτον, Μάσα και τον ομόσταβλό του, Νικ Χάιντφελντ και ανέβηκε στην 3η θέση.

Στο μεταξύ ο γερμανός οδηγός της BMW Sauber άρχισε να χάνει συνεχώς θέσεις, χωρίς κάποιο εμφανή λόγο και βρέθηκε μπροστά από τον Αλόνσο, στην 6η θέση. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής δεν δυσκολεύτηκε να τον περάσει και να φτάσει κοντά στον Μπάτον, χωρίς να τον απειλεί, όμως, ιδιαίτερα για την 5η θέση.

Την ίδια στιγμή, ο Μάσα πίεζε ασφυκτικά τον Κούμπικα, με τον εκπληκτικό πολωνό να κρατάει με νύχια και με δόντια την 3η θέση. Ολα αυτά, προς όφελος των Ράικονεν και Σουμάχερ, οι οποίοι είχαν ξεφύγει πάνω από 15 από τους υπόλοιπους, στις δύο πρώτες θέσεις της κούρσας.

Στο 15ο γύρο, ο φινλανδός πιλότος της McLaren μπήκε στα pits, μένοντας μέσα 8.9 για ανεφοσιασμό καυσίμων και αλλαγή ελαστικών. Ο Σουμάχερ μπήκε δυο γύρους διαφορά και παρότι το pit stop του κράτησε 9,5, βγήκε μπροστά από τον Ράικονεν. Ολα αυτά, τη στιγμή που ο Ρόμπερτ Κούμπικα βρέθηκε να οδηγεί την κούρσα!

Στο 19ο γύρο ήρθε η σειρά των Μάσα και Αλόνσο να μπουν ταυτόχρονα στα pits, με τον βραζιλιάνο να βγαίνει μπροστά από τον ισπανό. Το ίδιο έκανε και ο Μπάτον, που μπήκε στον επόμενο γύρο για ανεφοδιασμό, όμως έχασε άμεσα τη θέση του από τον Αλόνσο.

Οι δύο BMW Sauber έκαναν τα πρώτα pit stop τους στον 21ο και το 22ο γύρο, με τον Χάιντφελντ, που μπήκε πρώτος, να βγαίνει ακριβώς μπροστά από τον Αλόνσο και τον Κούμπικα να αυξάνει μετά πολύ τη διαφορά του από τον Μάσα. Πλέον, η κατάταξη στην κορυφή αποκαταστάθηκε, με τους Σουμάχερ, Ράικονεν και Κούμπικα να είναι στις τρεις πρώτες θέσεις.

Ωστόσο, ο Χάιντφελντ δέχτηκε ποινή διέλευσης από τα pits, επειδή υπερέβη το όριο ταχύτητας στο pit lane, με αποτέλεσμα να περάσει και πάλι μπροστά ο Αλόνσο. Ο ομόσταβλος του ισπανού, Τζιανκάρλο Φιζικέλα, μπήκε στον 26ο γύρο για το πρώτο του pit stop, που ήταν και το μοναδικό του.

Μετά την ολοκλήρωση των πρώτων pit stop όλων των μονοθεσίων (πλην της Red Bull του Κρίστιαν Κλιν), καθώς μπήκαν και οι δύο Toyota, αλλά και ο Μπαρικέλο για μία και μοναδική φορά στα pits, η κατάταξη είχε ως εξής: Μ. Σουμάχερ, Ράικονεν, Κούμπικα, Μάσα, Αλόνσο, Μπάτον, Φιζικέλα, Χάιντφελντ. Στον 33ο γύρο, ο Χάιντφελντ πέρασε τον Φιζικέλα και ανέβηκε στην 7η θέση.

Στον 38ο γύρο, ο Κίμι Ράικονεν μπήκε για τον 2ο ανεφοδιασμό του, βγαίνοντας και πάλι στη 2η θέση, μπροστά από τον Κούμπικα. Στο 39ο γύρο, ήρθε η σειρά του Σούμι να μπει για το τελευταίο pit stop του και να βγει και πάλι στην πρώτη θέση της κούρσας.

Στον ίδιο γύρο, μπήκε και ο Φελίπε Μάσα για τον 2ο και τελευταίο ανεφοδιασμό του, με τους μηχανικούς της Ferrari να καθυστερούν 1-2. Στον 40ο γύρο, Κούμπικα και Αλόνσο μπήκαν ταυτόχρονα για pit stop, με τον παγκόσμιο πρωταθλητή να βρίσκεται δίπλα – δίπλα τον πολωνό μέσα στο pit lane και να τον περνά στην συνέχεια! Ο Αλόνσο βρέθηκε στην 3η θέση, καθώς και αυτός και ο Κούμπικα βγήκαν μπροστά από τον Μάσα.

Η καταστροφή για τον Φερνάντο Αλόνσο ήρθε τρεις γύρους μετά. Ο κινητήρας της R26 παρέδωσε τον πνεύμα του, με τους οπαδούς της Ferrari να …χαλούν τον κόσμο στις κερκίδες, βλέποντας τον παγκόσμιο πρωταθλητή να μην βαθμολογείται και τον Σουμάχερ να οδηγεί προς την 90η νίκη της καριέρας του και 71η με τη Ferrari.

Πάντως, η εγκατάλειψη του Αλόνσο κόστισε και στον Φελίπε Μάσα, ο οποίος πάτησε στα λάδια του κινητήρα της Renault και αναγκάστηκε να κάνει ένα μη προγραμματισμένο pit stop, πέφτοντας στην 9η θέση.

Το πέσιμο της καρό σημαίας, είδε τον Μίκαελ Σουμάχερ να τερματίζει θριαμβευτικά στην πρώτη θέση του GP της Μόντσα και να βάζει φωτιά στην μάχη για τον τίτλο που θα κριθεί πλέον στους 3 αγώνες που απομένουν, σε Κίνα, Ιαπωνία και Βραζιλία.

Ο Ραϊκόνεν και ο Μάσα στη Φεράρι από τη νέα σεζόν

Ο Φιλανδός Κίμι Ραϊκόνεν και ο Βραζιλιάνος Φελίπε Μάσα θα είναι οι πιλότοι της Φεράρι την επόμενη σεζόν. Η ιταλική ομάδα προέβη στη σχετική ανακοίνωση αμέσως μετά την δημοσιοποίηση της απόφασης του Μίκαελ Σουμάχερ να εγκαταλείψει την ενεργό δράση στο τέλος του εφετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος.

Ο Ραϊκόνεν, που αγωνίζεται με τη ΜακΛάρεν, συμφώνησε για τριετές συμβόλαιο συνεργασίας με τη Φεράρι, τη στιγμή που ο Μάσα επέκτεινε το συμβόλαιο έως το τέλος του 2008.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ,www.sport.gr

Γράψτε το σχόλιό σας