Αμαξοστάσιο στο Αλσος Βεΐκου για τη νέα γραμμή του Μετρό της πρωτεύουσας
Στην περιοχή του Αλσους Βεΐκου θα στηθεί το αμαξοστάσιο της νέας επέκτασης του Μετρό, η οποία θα ξεκινά από το Γαλάτσι, θα περνά από την Κυψέλη, τα Εξάρχεια, την Κατεχάκη, τη Φιλοθέη και θα καταλήγει στο Μαρούσι. Η σχετική προκήρυξη δημοσιεύθηκε ήδη.
Spotlight
-
Αρνήθηκε τις χημειοθεραπείες για να γεννήσει το παιδί της - Έζησε μαζί του μόλις 8 μήνες
-
Δημοσιογράφος δολοφονήθηκε μέσα σε εμπορικό κέντρο - Μάρτυρες τουλάχιστον δέκα άτομα
-
Η Αθήνα έχει την καλύτερη... μυρωδιά από κάθε άλλη πόλη στον κόσμο - Μπορείτε να φανταστείτε τον λόγο;
-
Πώς απάντησε ο Κασσελάκης στα σχόλια για τον σταυρό από λάδι στη βάπτισή του
30
Στην περιοχή του Αλσους Βεΐκου θα στηθεί το αμαξοστάσιο της νέας επέκτασης του Μετρό της Αθήνας, η οποία θα ξεκινά από το Γαλάτσι, θα περνά από την Κυψέλη, τα Εξάρχεια, την Κατεχάκη, τη Φιλοθέη και θα καταλήγει στο Μαρούσι. Η σχετική προκήρυξη δημοσιεύθηκε ήδη.
Η Γραμμή 4 προέκυψε από τη συνένωση των δύο επεκτάσεων, Η πρώτη αφορούσε την επέκταση από το Πανεπιστήμιο, τα Εξάρχεια, τη λεωφόρο Αλεξάνδρας, τα Δικαστήρια, την Κυψέλη και το Γαλάτσι και η δεύτερη το τμήμα από την Πανόρμου προς Φάρο, Σίδερα Χαλανδρίου, OΑΚΑ και Μαρούσι.
Η νέα αυτή γραμμή περνά από πυκνοκατοικημένες περιοχές και συνδέει ορισμένα από τα μεγαλύτερα νοσοκομεία (Παίδων, Λαϊκό), τα δικαστήρια της Ευελπίδων και την Πανεπιστημιούπολη.
Το μήκος της είναι 19,6χλμ, θα έχει 20 σταθμούς, προϋπολογισμό κατασκευής περίπου 2,1 δισ. ευρώ και θα εξυπηρετεί καθημερινά περισσότερους από 400.000 επιβάτες.
Όπως γράφουν Τα Νέα της Πέμπτης, ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς έχει προτείνει τη χρηματοδότηση κατασκευής της νέας αυτής γραμμής του Μετρό μέσω ειδικού χρηματοδοτικού σχήματος, που θα αφορά την τιτλοποίηση των μελλοντικών εσόδων των διοδίων της Αττικής Oδού για μια ορισμένη χρονική περίοδο μετά την απόδοσή της από την παραχωρησιούχο εταιρεία στο Δημόσιο.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις