30

Tο πρώτο δρομολόγιο από τον νέο σταθμό Μετρό του Χαλανδρίου ξεκίνησε στις 05:30 το πρωί του Σαββάτου, σηματοδοτώντας την αρχή μίας νέας εποχής για 55.000 Αθηναίους επιβάτες.

Το νέο τμήμα από την Εθνική Αμυνα μέχρι το Χαλάνδρι είναι μία πραγματικότητα, ενώ η επέκταση της γραμμής 3, που θα φθάνει μέχρι το σταθμό της Δουκίσσης Πλακεντίας, θα γίνει πραγματικότητα από την ερχόμενη Τετάρτη. Λίγες ημέρες αργότερα, οι ειδικού τύπου συρμοί θα φθάνουν και μέχρι το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος».

Τους δύο νέους σταθμούς του Μετρό και την εντυπωσιακή πεζογέφυρα Καλατράβα στην Κατεχάκη επισκέφθηκε την Παρασκευή ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς, ο οποίος συνεχάρη όλους αυτούς που ασχολήθηκαν με τη διασύνδεση. «Επιτεύχθηκε, διότι έγινε αυτή η διασύνδεση της υπόγειας γραμμής με την υπέργεια γραμμή. Ένα έργο πολύπλοκο, πρωτοποριακό για την Ευρώπη, και πάρα πολύ δύσκολο» επισήμανε.

Με τις δύο νέες γραμμές ο χρόνος μετακίνησης γίνεται σε νέους πλέον χρόνους, ασύλληπτους για τα αθηναϊκά δεδομένα. Η διαδρομή από το Σύνταγμα μέχρι το Χαλάνδρι θα καλύπτεται σε ένα τέταρτο της ώρας, ενώ από το Μοναστηράκι στο αεροδρόμιο θα «πετάει» κανείς μέσα σε 37 λεπτά.

Ένας νέος σταθμός, που θα τεθεί σε λειτουργία τις πρώτες μέρες του Αυγούστου, είναι αυτός του Αγίου Αντωνίου, δίνοντας τη δυνατότητα στους επιβάτες να φθάνουν από το Περιστέρι στο Σύνταγμα μέσα σε 12 λεπτά.

«Υπολογίζεται ότι θα αυξηθεί ο αριθμός των επιβατών κατά 100.000 και θα φθάσουν έτσι στους 650.000 περίπου οι επιβάτες του μετρό» είπε ο κ. Σουφλιάς.

Αλλά και η πεζογέφυρα του Καλατράβα, σε ένα εντυπωσιακό σχήμα άρπας, που κατασκευάστηκε πάνω από το σταθμό της οδού Κατεχάκη, πρόκειται να ανοίξει για το κοινό στο τέλος της ερχόμενη εβδομάδας.

Αξιοσημείωτο είναι ότι τα τρία νέα αυτά σημεία διαθέτουν και τεράστιους χώρους στάθμευσης, χωρητικότητας συνολικά 890 αυτοκινήτων.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ