Kia Picanto 1.1: Ένα από τα καλύτερα!
Νίκος Μαρινόπουλος Κινητήρας Κυβισμός 1.086κ.εκ. Κύλινδροι 4 σε σειρά Ισχύς (ίπποι) 65/5.500σ.α.λ. Ροπή (Νm) 94/3.000σ.α.λ. Θέση Εμπρός/εγκάρσια Μπλοκ/κεφαλή Χυτοσίδηρος/αλουμίνιο Τροφοδοσία Ψεκασμός πολλαπλών σημείων Διάμετρος x διαδρομή 67,0×77,0 Βαλβίδες ανά κύλινδρο 3 Εκκεντροφόροι 1 ΕΕΚ Ειδική ισχύς (ίπποι/λίτρο) 54,2 Μετάδοση Κίνηση Εμπρός Κιβώτιο Μηχανικό πέντε σχέσεων Σχέσεις κιβωτίου/Ταχύτητα ανά 1.000σ.α.λ. (χλμ./ώρα) 1η 3,545:1/ 6,4 2η 1,894:1/ 12,1 […]
Spotlight
-
Πρώην αξιωματούχος Στέιτ Ντιπάρτμεντ για Μπάιντεν και Μπλίνκεν: «Αιματοβαμμένη η κληρονομιά τους»
-
Ο εκατομμυριούχος βιοχάκερ αποκάλυψε το γλυκό που τρώει για να ξεγελάσει τον θάνατο
-
Σου θυμίζει κάτι ο ηθοποιός που παίζει τον «Ιούδα»; - Οι πασίγνωστοι ρόλοι του
-
Νέα φωτογραφία από αστεροειδή προκαλεί δέος
Νίκος Μαρινόπουλος
Κινητήρας | |
Κυβισμός | 1.086κ.εκ. |
Κύλινδροι | 4 σε σειρά |
Ισχύς (ίπποι) | 65/5.500σ.α.λ. |
Ροπή (Νm) | 94/3.000σ.α.λ. |
Θέση | Εμπρός/εγκάρσια |
Μπλοκ/κεφαλή | Χυτοσίδηρος/αλουμίνιο |
Τροφοδοσία | Ψεκασμός πολλαπλών σημείων |
Διάμετρος x διαδρομή | 67,0×77,0 |
Βαλβίδες ανά κύλινδρο | 3 |
Εκκεντροφόροι | 1 ΕΕΚ |
Ειδική ισχύς (ίπποι/λίτρο) | 54,2 |
Μετάδοση | |||
Κίνηση | Εμπρός | ||
Κιβώτιο | Μηχανικό πέντε σχέσεων | ||
Σχέσεις κιβωτίου/Ταχύτητα ανά 1.000σ.α.λ. (χλμ./ώρα) | 1η | 3,545:1/ | 6,4 |
2η | 1,894:1/ | 12,1 | |
3η | 1,192:1/ | 19,2 | |
4η | 0,853:1/ | 26,8 | |
5η | 0,719:1/ | 31,8 | |
Τελική σχέση διαφορικού | 4,437 |
Ανάρτηση | |
Εμπρός | Γόνατα McPherson με ψαλίδια βάσης, αντιστρεπτική ράβδος |
Πίσω | Ημιάκαμπτος άξονας |
Φρένα | |
Εμπρός | Αεριζόμενοι δίσκοι |
Πίσω | Δίσκοι |
ABS | Ναι |
Τροχοί | |
Διαστάσεις | 5,5Jx14 |
Υλικό | Αλουμίνιο |
Τύπος ελαστικών | 165/60 R14 |
Ελαστικά | Kleber C601 TKMΔD |
Ρεζέρβα | Κανονικής διαμέτρου |
Σύστημα διεύθυνσης | |
Τύπος | Κρεμαγιέρα |
Υποβοήθηση | Υδραυλική |
Στροφές τιμονιού | 2,8 |
Διάμετρος στροφής | 9,2 μέτρα |
Διαστάσεις | |
Μήκος | 3,495 μέτρα |
Πλάτος | 1,595 μέτρα |
Ύψος | 1,480 μέτρα |
Μεταξόνιο | 2,370 μέτρα |
Μετατρόχιο (Ε/Π σε χιλιοστά) | 1.400/1.385 |
Χώρος αποσκευών | 157 λίτρα |
Βάρος | 852 κιλά |
Αναλογία κιλών/ίππο | 13,1 |
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) | |
Πόλη | – |
Εκτός | – |
Μέση | 5,4 |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 35 |
Αυτονομία | 648χλμ. (θεωρητική μέση) |
Επιδόσεις | |
Τελική ταχύτητα | 154χλμ./ώρα |
0-100χλμ./ώρα | 16,3 δευτερόλεπτα |
Daihatsu Cuore 1.0 | |||||||||||||
| |||||||||||||
Ο εύστροφος κινητήρας σε συνδυασμό με το μικρό βάρος του αμαξώματος προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις στο Cuore, η τιμή του οποίου κυμαίνεται σε αρκετά καλά επίπεδα. Και σε αυτή την περίπτωση όμως το μοντέλο της KIA πατά καλύτερα στο δρόμο ενώ η αισθητική του είναι περισσότερο αποδεκτή. |
Hyundai Atos 1.1 | |||||||||||||
| |||||||||||||
Το Picanto βασίζεται στα μηχανικά μέρη του Atos αφού η KIA έχει ενταχθεί εδώ και αρκετό καιρό στο δυναμικό της Hyundai. To Atos μπορεί να είναι κατά τι φτηνότερο ωστόσο το Picanto είναι πιο σουλουπωμένο και παρά το κοινό DNA το στήσιμο του τελευταίου ταιριάζει περισσότερο στους ελληνικούς δρόμους. |
Fiat Panda 1.2 | |||||||||||||
| |||||||||||||
Το νέο Panda επιβεβαιώνει ακράδαντα την εμπειρία της Fiat στην κατασκευή μικρών αυτοκινήτων. Οι επιδόσεις κυμαίνονται στα ίδια περίπου επίπεδα και για τα δύο μοντέλα όπως και η οδική τους συμπεριφορά. Και τα δύο αυτοκίνητα διατίθενται περίπου στην ίδια τιμή πώλησης, αποτελούν τις καλύτερες ίσως επιλογές στην κατηγορία και η επιλογή είναι καθαρά θέμα αισθητικής. |
Opel Agila 1.2 | |||||||||||||
| |||||||||||||
Η πολύχρονη παρουσία του Agila στους δρόμους κάνει το γερμανικό μοντέλο να φαίνεται αρκετά ώριμο. Η αλήθεια όμως είναι πως δίπλα στο Picanto κάθε άλλο παρά ξεπερασμένο χαρακτηρίζεται. Η ποιότητα κατασκευής κυμαίνεται στα καλύτερα επίπεδα που έχει να επιδείξει η κατηγορία ενώ το μόνο σημείο που προβληματίζει είναι η σχετικά αυξημένη τιμή διάθεσής του. |
Suzuki Wagon R 1.3 | |||||||||||||
| |||||||||||||
Το ιαπωνικό wagon διαθέτει το κινητήρα με τον μεγαλύτερο κυβισμό και φυσικό είναι να αποτελεί την ισχυρότερη πρόταση του ανταγωνισμού. Η συγκεκριμένη έκδοση των 76 ίππων αφορά σε αυτή που δεν εξοπλίζεται με σύστημα VVT καθώς η τελευταία είναι πολύ ακριβότερη από το Picanto. Οι χώροι στο Suzuki είναι ελαφρώς μεγαλύτεροι ενώ η τιμή πώλησης είναι επίσης υψηλότερη όχι όμως τόσο που να μην το καθιστά ως μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική πρόταση για το KIA. |
auto.in.gr
Ειδήσεις Σήμερα: Headlines
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
in.gr | Ταυτότητα
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442