Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Alfa 8C Competizione: Το διαβατήριο των Ιταλών για τις ΗΠΑ

Alfa 8C Competizione: Το διαβατήριο των Ιταλών για τις ΗΠΑ

Το τελευταίο «διαμάντι» της Alfa Romeo, που θα κατασκευαστεί σε περιορισμένο αριθμό 500 μονάδων, είχε παρουσιαστεί σε πρωτότυπη μορφή στην έκθεση της Φρανκφούρτης το φθινόπωρο του 2003 ενώ τον περασμένο Σεπτέμβριο ανακοινώθηκε στο Παρίσι η είσοδός του στη γραμμή παραγωγής. Τώρα, το πραγματικό αυτοκίνητο απαθανατίστηκε να δοκιμάζεται στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ.Από τη στιγμή που η […]

Το τελευταίο «διαμάντι» της Alfa Romeo, που θα κατασκευαστεί σε περιορισμένο αριθμό 500 μονάδων, είχε παρουσιαστεί σε πρωτότυπη μορφή στην έκθεση της Φρανκφούρτης το φθινόπωρο του 2003 ενώ τον περασμένο Σεπτέμβριο ανακοινώθηκε στο Παρίσι η είσοδός του στη γραμμή παραγωγής. Τώρα, το πραγματικό αυτοκίνητο απαθανατίστηκε να δοκιμάζεται στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ.

Από τη στιγμή που η Alfa 8C Competizione θα διαδραματίσει κυρίαρχο ρόλο στην γκάμα της ιταλικής φίρμας, ο συνδυασμός της οδηγικής ευχαρίστησης και του εξωτικού αμαξώματος αναμένεται να κάνει την διαφορά για την Alfa Romeo σε αυτή την κατηγορία.



Συγκρίνοντας τα δύο μοντέλα, το εκθεσιακό και το πρωτότυπο που δοκιμάζεται στην γερμανική πίστα, αποκαλύπτονται αρκετές αλλαγές που θα μετατρέψουν το εκθαμβωτικό concept car σε αυτοκίνητο παραγωγής με νόμιμες προδιαγραφές: νέες εισαγωγές αέρα, εξομάλυνση των ακμών και πιο φαρδιές μπροστινές κολόνες είναι μερικές από αυτές.



Η έκδοση παραγωγής θα εξοπλίζεται με V8 κινητήρα 4.591 κ.εκ. -με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών- που αποδίδει 450 ίππους στις 7.000σ.α.λ. και 470 Nm στις 4.750σ.α.λ., με δυνατότητα επίτευξης της τελικής ταχύτητας στον κόφτη των 7.500σ.α.λ.

Χάρη στο ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης των έξι ταχυτήτων, με δυνατότητα αλλαγής από μοχλούς στο τιμόνι, το αυτοκίνητο θα προσφέρει ακριβέστατες αλλαγές σχέσεων ενώ υπάρχουν και διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας, όπως Manual-Regular, Manual-Sporty, Automatic-Regular, Automatic-Sporty και Icemode -για οδήγηση σε ολισθηρές επιφάνειες.



Η ανάρτηση της 8C και το σύστημα πέδησης έχουν εξελιχθεί στην πίστα, ενώ τα μπροστινά και πίσω διπλά ψαλίδια, εξασφαλίζουν εξαιρετική πρόσφυση με τις δαγκάνες από αλουμίνιο να εγγυώνται μικρές αποστάσεις φρεναρίσματος. Η 8C χρησιμοποιεί την τελευταία εξέλιξη του VDC της Alfa Romeo για καλύτερα οδικά χαρακτηριστικά σε οποιεσδήποτε συνθήκες και την μέγιστη δυνατή ασφάλεια.

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο