Alfa 8C Competizione: Το διαβατήριο των Ιταλών για τις ΗΠΑ
Το τελευταίο «διαμάντι» της Alfa Romeo, που θα κατασκευαστεί σε περιορισμένο αριθμό 500 μονάδων, είχε παρουσιαστεί σε πρωτότυπη μορφή στην έκθεση της Φρανκφούρτης το φθινόπωρο του 2003 ενώ τον περασμένο Σεπτέμβριο ανακοινώθηκε στο Παρίσι η είσοδός του στη γραμμή παραγωγής. Τώρα, το πραγματικό αυτοκίνητο απαθανατίστηκε να δοκιμάζεται στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ.Από τη στιγμή που η […]
Το τελευταίο «διαμάντι» της Alfa Romeo, που θα κατασκευαστεί σε περιορισμένο αριθμό 500 μονάδων, είχε παρουσιαστεί σε πρωτότυπη μορφή στην έκθεση της Φρανκφούρτης το φθινόπωρο του 2003 ενώ τον περασμένο Σεπτέμβριο ανακοινώθηκε στο Παρίσι η είσοδός του στη γραμμή παραγωγής. Τώρα, το πραγματικό αυτοκίνητο απαθανατίστηκε να δοκιμάζεται στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ.
Από τη στιγμή που η Alfa 8C Competizione θα διαδραματίσει κυρίαρχο ρόλο στην γκάμα της ιταλικής φίρμας, ο συνδυασμός της οδηγικής ευχαρίστησης και του εξωτικού αμαξώματος αναμένεται να κάνει την διαφορά για την Alfa Romeo σε αυτή την κατηγορία.
Συγκρίνοντας τα δύο μοντέλα, το εκθεσιακό και το πρωτότυπο που δοκιμάζεται στην γερμανική πίστα, αποκαλύπτονται αρκετές αλλαγές που θα μετατρέψουν το εκθαμβωτικό concept car σε αυτοκίνητο παραγωγής με νόμιμες προδιαγραφές: νέες εισαγωγές αέρα, εξομάλυνση των ακμών και πιο φαρδιές μπροστινές κολόνες είναι μερικές από αυτές.
Η έκδοση παραγωγής θα εξοπλίζεται με V8 κινητήρα 4.591 κ.εκ. -με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών- που αποδίδει 450 ίππους στις 7.000σ.α.λ. και 470 Nm στις 4.750σ.α.λ., με δυνατότητα επίτευξης της τελικής ταχύτητας στον κόφτη των 7.500σ.α.λ.
Χάρη στο ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης των έξι ταχυτήτων, με δυνατότητα αλλαγής από μοχλούς στο τιμόνι, το αυτοκίνητο θα προσφέρει ακριβέστατες αλλαγές σχέσεων ενώ υπάρχουν και διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας, όπως Manual-Regular, Manual-Sporty, Automatic-Regular, Automatic-Sporty και Icemode -για οδήγηση σε ολισθηρές επιφάνειες.
Η ανάρτηση της 8C και το σύστημα πέδησης έχουν εξελιχθεί στην πίστα, ενώ τα μπροστινά και πίσω διπλά ψαλίδια, εξασφαλίζουν εξαιρετική πρόσφυση με τις δαγκάνες από αλουμίνιο να εγγυώνται μικρές αποστάσεις φρεναρίσματος. Η 8C χρησιμοποιεί την τελευταία εξέλιξη του VDC της Alfa Romeo για καλύτερα οδικά χαρακτηριστικά σε οποιεσδήποτε συνθήκες και την μέγιστη δυνατή ασφάλεια.
Για πρώτη φορά, η ζωή του Νίκου Ξυλούρη ανεβαίνει στο θεατρικό σανίδι από τη Stages Network και τα Αθηναϊκά Θέατρα, με το έργο Ο Αρχάγγελος της Κρήτης. Έως τις 31 Ιανουαρίου στο θέατρο ΗΒΗ.
Μια από τις πιο ωραίες φωνές της γενιάς της, η Βιολέτα Ίκαρη επιστρέφει στη δισκογραφία με το EP Σύννεφα Μπαλόνια, αλλά και στον Σταυρό του Νότου στις 26 Δεκεμβρίου.
Φροίξος Φυντανίδης
WIDGET ΡΟΗΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝΗ ροή ειδήσεων του in.gr στο site σας