Τον επικεφαλής της Lancia, Olivier Francois ονόμασε ο Sergio Marchionne επικεφαλής marketing της Chrysler ανοίγοντας και ουσιαστικά το δρόμο για τη συγχώνευση μοντέλων των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών.



Αναλυτικότερα, σύμφωνα πάντα με πηγές εκ των έσω η Chrysler και η Lancia θα μοιράζονται πολύ σύντομα πλατφόρμες και κοινό δίκτυο διανομής στην Ευρώπη.



Επί της ουσίας οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για την διάδοχο της Lancia Thesis της οποίας η παραγωγή διεκόπη το καλοκαίρι του 2009 μετά από επτά χρόνια και ακολουθώντας το παραπάνω σκεπτικό θα βασιστεί στην επόμενη γενιά του Chrysler 300.



To ίδιο ισχύει και για την επόμενη γενιά Lancia Ypsilon η οποία αναμένεται στα τέλη του επόμενου έτους και θα βασιστεί -κατά πάσα πιθανότητα- στο διάδοχο του Chrysler Sebring.



Επιπλέον, σύμφωνα με προηγούμενες δηλώσεις του πρώην Διευθυντή Marketing της Chrysler Peter Fong, στόχος του Sergio Marchionne με αυτήν την πολιτική είναι να αναβαθμίσει το προφίλ της Chrysler φέρνοντας την στα πρότυπα της Cadillac.



Όσο για τον Olivier Francois, ο οποίος καλείται πλέον να φέρει εις πέρας τη διαδικασία ενοποίησης, συνδυάζοντας τα νέα του καθήκοντα -υπεύθυνος marketing για τις Chrysler, Dodge, Jeep και Dodge- με τις ιδιότητες του επικεφαλής της Lancia και του υπεύθυνου marketing για όλες τις φίρμες του ιταλικού ομίλου, έχει τις καλύτερες συστάσεις, καθώς κατάφερε να συγκρατήσει τις πωλήσεις της Lancia σταθερές εν μέσω κρίσης.



Ενδεικτικά αναφέρεται ότι η Lancia διέθετε από το 2005 έως το 2008, 110.000 μονάδες ετησίως. Το πρώτο οχτάμηνο του 2009 οι πωλήσεις της Lancia παρέμειναν στις 79.683 μονάδες στην Ευρώπη, όπου το ποσοστό μείωσης των μεγεθών ανέρχεται στο 6,6%, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτου (ACEA).


auto.in.gr