Οι κρίσιμοι καιροί για το μέλλον του Ράλι Ακρόπολις
Τους προσεχείς μήνες η ISC θα αποφασίσει ποιοι αγώνες πληρούν τις (εμπορικές) προϋποθέσεις για το νέο πρόσωπο του WRC, της δεκαετίας 2011-2020.
Τους προσεχείς μήνες η ISC θα αποφασίσει ποιοι αγώνες πληρούν τις (εμπορικές) προϋποθέσεις για το νέο πρόσωπο του WRC, της δεκαετίας 2011-2020.

Έκλεισε -και- το κεφάλαιο Saab για τη GM με την Koenigsegg να υπογράφει προκαταρκτική συμφωνία για την αγορά της, που θα πριμοδοτηθεί με δάνειο ύψους 435 εκ. ευρώ με εγγυήσεις της σουηδικής κυβέρνησης.

Ο Ισπανός έχασε την ευκαιρία να επαναλάβει στο φετινό Ράλι Ακρόπολις το επίτευγμα του συμπατριώτη του, Carlos Sainz, από το 1990 - την πρώτη του νίκη στο WRC. Λίγες ώρες νωρίτερα μίλησε στο in.gr/auto για την επιδίωξη της πρώτης του νίκης, για τον matador και για το Ράλι Ακρόπολις.

F1: Σοβαρή η κίνηση της Brabham

F1: O Timo Glock θα μείνει στην Toyota το 2010
F1: Η Prodrive δήλωσε συμμετοχή για το 2010
F1: Η BMW Sauber με διπλό διαχύτη στην Πόλη
Η Toyota εξετάζει το ενδεχόμενο να μη φιλοξενήσει το 2010 το Ιαπωνικό Grand Prix στην πίστα του Fuji, που της ανήκει, για λόγους περικοπής του κόστους. Από φέτος, θυμίζουμε, ο αγώνας της χώρας φιλοξενείται εναλλάξ στο Fuji και στη Suzuka. Η πίστα της τελευταίας ανήκει στη Honda. Ωστόσο, η εταιρεία FISCO που διαχειρίζεται την πίστα […]
Ολοκληρώθηκαν τα διαδικαστικά που σηματοδοτούν την έναρξη συνεργασίας μεταξύ Fiat και Chrysler.
F1: Ο Max Mosley αρνήθηκε παράταση της προθεσμίας
Ο Kimi Raikkonen σε ιταλικό ράλι!
F1: Η Williams ανησυχεί για το KERS
F1: Η Brawn GP δένει τον Jenson Button
Η περσινή κερδοφορία της Audi -ύψους 2,77 δις ευρώ, το νέο ρεκόρ πωλήσεων -για 13η συνεχόμενη χρονιά- και η υπέρβαση του ενός εκατομμυρίου πωλήσεων το 2008 οδηγούν τους εργαζόμενους της γερμανικής φίρμας στο ταμείο.Υπολογίζεται ότι καθένας από τους 43.000 υπαλλήλους της φίρμας σε Ingolstadt και Neckarsulm όπου βρίσκεται ο κύριος όγκος δραστηριοτήτων της θα εισπράξει περίπου 3.600 ευρώ, […]
Το δημοφιλές μικρό της ιαπωνικής φίρμας ξεπέρασε τις 500.000 πωλήσεις στη γηραιά ήπειρο, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του προκατόχου του που συμπλήρωσε έξι χρόνια επιτυχούς παρουσίας στην ευρωπαϊκή αγορά πριν παραχωρήσει την θέση του στο νέο Jazz. Είμαστε ενθουσιασμένοι που φτάσαμε το μισό εκατομμύριο οχήματα και προσβλέπουμε στην συνέχιση αυτής της επιτυχίας όταν η παραγωγή […]
F1: Νέο κρούσμα ρατσισμού στην Ισπανία
WRC: Η Citroen επιβεβαίωσε την εξέλιξη αυτοκινήτου S2000
Εκπρόσωπος της σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας επιβεβαίωσε τα λεγόμενα του Διευθύνοντος Συμβούλου της φίρμας Jan Ake Johnson, ο οποίος σε συνέντευξη του υποστήριξε ότι δεν υφίστανται διαπραγματεύσεις με την Fiat. Η διάψευση έρχεται μετά από ανακοίνωση του Δ.Σ της Fiat, που ανέφερε ότι ο ιταλικός όμιλος προσανατολίζεται στην εξαγορά της GM Europe. Eχουμε 10 πολύ σοβαρούς ενδιαφερόμενους […]
Η φημολογούμενη απόκτηση του Fernando Alonso από τη Ferrari λέγεται ότι προωθείται (και) από την ισπανική χρηματοπιστωτική εταιρεία «Santander» – της οποίας το συμβόλαιο χορηγίας με τη McLaren λήγει στο τέλος του 2009 και ετοιμάζεται του χρόνου να «μετακομίσει» στο Μαρανέλο. Τις φήμες ενέτεινε η συνάντηση του προέδρου της «Santander», Emilio Botin, τόσο με τον […]
Μετά τις φήμες για «επανεξέταση της εμπλοκής στη F1» της Mercedes-Benz, τώρα προκύπτουν -υπό το βάρος και της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης- ανάλογα δημοσιεύματα και για τη BMW και το μέλλον της στο σπορ. Αναμφίβολα τα μέχρι στιγμής φτωχά αποτελέσματα της ομάδας, σε μια σεζόν που θεωρητικά προγραμμάτιζε να διεκδικεί τον τίτλο, δεν βοηθάει. Ωστόσο, ο […]
F1: Γιατί οι Γερμανοί αντιδρούν στην κατάργηση του KERS
F1: Ο Richard Lapthorne νέος πρόεδρος της McLaren
Μετά το τέλος του MotoGP Ιαπωνίας στο Μοτέγκι, την προηγούμενη Κυριακή, ο Dani Pedrosa επέστρεψε στο Parc Ferme. Παρότι ο Ισπανός κατέκτησε την 3η θέση στον δεύτερο φετινό αγώνα, εκεί έγινε ορατό ότι από το μπροστινό του (ενδιάμεσο) ελαστικό έλειπαν ολόκληρα κομμάτια γόμας! Η Bridgestone ζήτησε συγγνώμη στον Ισπανό και υποσχέθηκε ότι θα διερευνήσει τις […]
F1: Η Mercedes μιλά στον S. Vettel για να ακούει ο L. Hamilton
Η νομιμοποίηση του αεροδυναμικού διαχύτη της Brawn GP απειλεί να διασπάσει την ενότητα των ομάδων της Formula 1, καθώς ο Flavio Briatore ζήτησε να εξαιρεθεί η αγγλική ομάδα από το μερίδιο τηλεοπτικών κερδών!
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442